بازی Design Island ورژن 3.25.0 برای اندروید – جزیره طراحی + مود

bazinews 111 23 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Design Island

بازی Design Island

دانلود بازی Design Island ورژن 3.25.0 برای اندروید – جزیره طراحی + مود

بازی Design Island ورژن 3.25.0 برای اندروید – جزیره طراحی + مود

بازی Design Island

 

Design Island – جزیره طراحی. یک بازی در سبک بازی های پازلی و مدیریتی که در استودیوی هنگ کنگی Chiseled Games Limited تولید و برای اندروید ارائه شد. داستان این بازی بسیار دوست داشتنی می باشد و شما به یک جزیره بسیار لوکس سفر می کنید. اگر به طراحی و چیدمان خانه علاقه بسیاری دارید می توانید با این بازی این علاقه خود را دنبال نمایید.

شما در بازی در نقش یک خانم هستید که یک طراح حرفه ای می باشد. این خانم در جزیره ای قدام به طراحی و چیدمان در ویلاها می کند. این بازی البته دارای دو بخش می باشد. یک قسمت آن به صورت پازل و جورچین می باشد. که با ست کردن و مچ کردن آیتم ها می توانید مرحله را به پایان برسانید. اما بخش دوم مربوط به ساخت و ساز و چیدمان و طراحی ویلاها در جزیره می باشد. شما هر چه در قسمت پازل ها بهتر عمل نمایید درآمد بیشتری را کسب خواهید نمود.

زمانی که در آمد خوبی داشته می باشید می توانید آیتم های بسیاری را آنلاک نمایید. با باز شدن آیتم ها می توانید کار طراحی خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهید. البته در مراحل اول بازی تنها یک اتاق از ویلا برای شما آنلاک شده است. اما با بالا رفتن مراحل بازی تمام ویلا برای شما آنلاک خواهد شد. ویلایی که باید طراحی کنید چند سالی است که به صورت غیر مسکونی بوده از این رو کار بسیاری برای زیبا کردن آن خواهید داشت.

پس از طراحی قسمت های داخلی ویلا حال نوبت به فضای بیرونی نیز می رسد. باغچه، استخر و سایر موارد ددیگری که در حیاط یک ویلا وجود دارد. می توانید در بازی از حیوانات خانگی نیز استفاده نمایید تا همرا شما باشند و حالتی فان داشته باشد.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما