بازی World War Doh: Real Time PvP ورژن 1.6.49 برای اندروید – جنگ جهانی دو نفره

bazinews 80 12 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی World War Doh: Real Time PvP

بازی World War Doh: Real Time PvP

دانلود بازی World War Doh: Real Time PvP ورژن 1.6.49 برای اندروید – جنگ جهانی دو نفره

بازی World War Doh: Real Time PvP ورژن 1.6.49 برای اندروید – جنگ جهانی دو نفره

بازی World War Doh: Real Time PvP

World War Doh: Real Time PvP – جنگ جهانی دو نفره. یک بازی در سبک و ژانر استراتژی که در استودیوی معروف Jam City طراحی و ساخته شده است. این استودیو سازنده بازی های معروفی مانند: Vineyard Valley: Design Story یا Harry Potter: Hogwarts Mystery در سبک استراتژی نیز می باشد.

معمولا بازی های ساخته شده از سوی این کمپانی به صورت پازلی و جورچینی می باشند. همچنین نیاز است مدیریت لازم را نز در بازی ها داشته باشید. بازی به صورت کلی به صورت رقابت های دو نفره اجرا می شود و به صورت آنلاین نیز است.همچنین شباهت بسیاری به بازی   Clash Royale نیز در این گیم دیده می شود. داستان از این قرار است که شما فرماندهی هستید که در نبردها و جنگ های متوالی حضور دارید.

اما یک برادر دیگری دارید که اون نیز فرمانده سرزمین های دیگر است. البته که سرزمین های تخت فرماندهی برادر شما با شما دشمن هستند و در مقابل شما می باشند. برادی که در سرزمین دیگر است بسیار طمع کار می باشد و از این رو تمایل دارد مدام لشگرکشی نماید و سرزمین های دیگر را تصرف نماید. پس شما باید برای این جنگ آماده شوید تا از سرزمین خود دفاع نماید.

با شروع بازی شما در نقش یک برادر قرار می گیرد و فرد دیگری که بازیکن آنلاین است و نقش مقابل شما را دارد در نقش یک برادر دیگر. هر طرف از جنگ نیاز به نیرو دارد که باید با جمع آوری یکسری از منابع این نیروها تامین شود. دقت داشته باشید که شما در نقش فرمانده هستید و از نیروهای اصلی در بازی می باشید.

اگر شما در جنگ از بین بروید تمام نیروهای شما نیز از بین می روند و نابود خواهید شد. پس بهتر است بر روی مهارت های خود کار کنید و به جمع آوی آیتم های لازم برای افزایش قدرت بپردازید. در این صورت می توانید کارکترهای مورد نظر خود را شخصی سازی نمایید تا با قدرت بیشتری به جنگ بروید.

 

نکات تکمیلی:

این بازی به خاطر آنلاین بودن نسخه مود شده ای ندارد و هک نمی شود
دیتای مورد نیاز بازی از طریق خود بازی دریافت می شود و بازی دیتای یکپارچه Obb ندارد
سرورهای بازی در حال حاضر بدون نیاز به تغییر IP در دسترس هستند اما در صورتی که با ارور مربوط به اینترنت مواجه شدید IP خود را تغییر دهید.

 

اندروید مورد نیاز

   6.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 6.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما