بازی Persephone برای کامپیوتر – نسخه Unleashed

bazinews 111 09 فوریه 2021 0 بازی , بازی PC
بازی Persephone

بازی Persephone

دانلود بازی Persephone برای کامپیوتر – نسخه Unleashed

بازی Persephone برای کامپیوتر – نسخه Unleashed

بازی Persephone

بازی Persephone در سبک ماجراجویی می باشد و در استودیو بازی سازی  Momi-pi طراحی و ساخته شده است. داستان بازی به این صورت است که شما وقتی می میرید دوباره زنده می  شوید. اما جسم شما دقیقا در همان منطقه ای که مردید باقی می ماند. شما برای اینکه بتوانید در بازی پیشروی نمیاید و معما ها را حل کنید نیاز دارید هک به جسدهای خودتان دسترسی داشته باشید.

به این صورت که شما اگر در مسیر بازی به یک گودال پر از نیزه برخورد کردید می توانید خودتان را بر روی نیزه ها بندازید تا بمیرید. دفعه بعدی که خواستید از این گودال عبور نمایید روی نیزه ها با جسد شما پوشانده شده است و در این صورت دیگر مانعی بر سر راه شما نخواهد بود. نکته ای جالی در بازی وجود دارد و آن این است که باید برای مرگ خودتان برنامه ریزی نمایید. همه چیز را با دقت پیش ببرید. شیوه های مختلفی را برای مردن مرور نمایید.

شاید فکر کنید با این کار که هر جایی خواستید می توانید بمیرید. می توانید خیلی راحت از موانع عبور نمیاید. اما یک قانون ساده در بازی وجود دارد و آن این است که بیش از سه جسد به‌ طور هم‌ زمان نمی‌ تواند وجود داشته باشد. این موضع می تواند کار شما را سخت تر نماید. برای مردن باید زمان بندی داشته باشید زیرا اگر برای چالش های اولیه بخواهید بمیرید . در مراحل انتهایی به مشکل برخورد می کنید. 

جلوه های بصری به همراه گرافیک عالی می تواند بازی را بسیار جذاب نماید. مرحله به مرحله که پیش می روید به جذابیت بازی پی خواهید برد. یک نقشه در بازی وجود دارد که از روی آن می توانید پیشروی داشته باشد.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

OS: Windows 7+
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 / 650m, AMD Radeon HD6570
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما