بازی Capcom Belt Action Collection هک شده برای PS4

bazinews 232 03 دسامبر 2020 0 بازی , بازی PlayStation 4
بازی Capcom Belt Action Collection

بازی Capcom Belt Action Collection

دانلود بازی Capcom Belt Action Collection هک شده برای PS4

بازی Capcom Belt Action Collection هک شده برای PS4 + آپدیت

بازی Capcom Belt Action Collection

این  بازی از جمله بازی های آرکید و چند نفره می باشد. بازی قابلیت آنلان و چند نفره را با هم دارا می باشد که بدون شک می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. می توانید درجه سختی بازی ها را برای خودتان مشخص نمایید.از جمله بازی های که در این مجموعه قرار دارند شامل: Final Fight, Captain Commando, The King of Dragons, Knights of the Round, Warriors of Fate, Armored Warriors و Battle Circuit می باشد.

در بازی‌ مبارزه کارکترهای اصلی بازی با دشمنانش را با استفاده از فنون رزمی یا سلاح‌های سرد شاهد خواهیم بود.  همچنین می توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با این کار یک گروه چندین نفره را خواهید داشت که قهرمان مسابقات می شوند.

در بازی می توانید استراتژی هایی مانند  ضربه زدن و پرش را اجرا نمایید.از المان‌های نقش آفرینی گرفته تا اسب سواری و تنوع حرکت کاراکتر‌ها، از ویژگی‌هایی هستند که در بازی می توانید آن ها را همراه داشته باشید. سبک بازی برای افرادی که گیمرهایی قدیمی و با سابق هستند بسیار دوست داشتنی و آشنا می باشد.

 در حالی که تمامی بازی‌ های بازی Capcom Belt Action Collection می توانید بازی را سه نفره انجام دهید . اما قسمت فینال آن تنها دو بازیکن می توانند با هم رو به رو شوند. این بازی بدون شک می تواند برای شما سرگرمی بسیار عالی باشد. زمانی که مهارت و سطح کارکترهای شما بالا برود خواهید دید که بازی بسیار جذاب تر می شود و قدرت شما نیز افزایش پیدا می کند. همچنین یکسری از آیتم ها نیز یرای شما آنلاک می شود که در سطح بازی کردن شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. مراحل بازی کوتاه هستند اما بسیار هیجان انگیز می باشند . همچنین انیمیشن هایی در میان آن وجود دارد که بازی را زیباتر می کند.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما