بازی Disorder ورژن 1.3 b23 برای اندروید – آشوب + دیتا

bazinews 450 21 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Disorder

بازی Disorder

دانلود بازی Disorder ورژن 1.3 b23 برای اندروید – آشوب + دیتا

بازی Disorder ورژن 1.3 b23 برای اندروید – آشوب + دیتا

بازی Disorder

Disorder – آشوب. یک بازی در سبک اکشن – ماجرایی است که در شرکت  NetEase Games برای اندروید طراحی و ساخته شده است. در این استودیو بازی های معروف دیگری چون FortCraft ، LifeAfter ، Cyber Hunter ، Ride Out Heroes ، Super Mecha Champions و Identity V  نیز ساخته شده اند. بازی قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه را دارد که می توانید یک گیم بسیار روان را در اختیار شما قرار دهد. در این بازی شما نبردهای گروهی دارید که بسیار جذاب طراحی شده اند. داستان بازی نیز در آینده رخ می دهد. که تمام دنیا دچار آشوب و هرج و مرج شده است. هر گروهی به تنهایی می خواهد قدرت را به دست بگیرد.         

اتفاقات در سال 2030 رخ می دهد. تمام دنیا دچار آشوب و بی نظمی شده است. تا جایی که دیگر دولت ها و ارتش ها توان مقابله با این بی نظمی ها را ندارند. در این میان یک گروه از مبارزین وارد میدان می شوند که شما نیز جرو همین گروه هستید. برای این که زنده بمانید و بتوانید نظم را به جهان بازگردانید مجبورید تا می توانید دشمنان را از بین ببرید. در غیر این صورت خودتان قربانی این بی نظمی ها خواهید شد.

داخل بازی منابع و همچمین آیتم های مختلفی نیز وجود دارد. می تونید منابع دشمنان خود را غارت نمایید. با این کار می توانید سلاح ها خود را ارتقا دهید و تجهیزات جنگی بیشتری را بای خودتان خریداری نمایید.  برای پیشروی می توانید از روی نقشه کار خود را به سادگی انجام دهید. البته دقت داشته باشید که باید فعالیت گروهی خود را حفظ نمایید و از گروه جدا نشوید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.3

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

ورژن اندروید 4.3

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.disorder را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما