بازی Disney Sorcerers Arena ورژن 15.3 برای اندروید – میدان نبرد جادوگران

bazinews 135 21 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Disney Sorcerers Arena

بازی Disney Sorcerers Arena

دانلود بازی Disney Sorcerers Arena ورژن 15.3 برای اندروید – میدان نبرد جادوگران

بازی Disney Sorcerers Arena ورژن 15.3 برای اندروید – میدان نبرد جادوگران

بازی Disney Sorcerers Arena

 

Disney Sorcerer’s Arena – میدان نبرد جادوگران دیزنی. یک بازی سرگرم کننده دیگر که برگرفته از دنیای دیزنی می باشد. این بازی جذاب در کمپانی GLU برای اندروید طراحی و ساخته شده است. شخصیت ها و قهرمانان انیمیشن ها، کارتون ها و فیلم های سینمایی دیزنی در این بازی حضور دارند که باعث دوست داشتنی شدن آن می شود. شخصیت های محبوب انیمیشن های دیزنی از جمله سالیوان در کارخانه هیولاها، میکی ماوس، علاءالدین و بسیاری دیگر در بازی هستند. تمام کاراکترها تنها برای یک چیز تلاش می کنند و آن تبدیل شدن به استاد جادوگران (Master Sorcerer) است.

می توانید بای خودتان یک تیم متشکل از قهرمانانی که دوست دارید را انتخاب نمایید. با این تیم به مبازه با سایرین بروید. هر یک از کاراکترها دارای ویژگی هایی هستند که می توانید آن ها را با توجه به نوع حملات خود انتخاب نمایید.می توانید  این کاراکترها را ارتقا دهید و آن ها را قوی تر نمایید.

 

 

نکات تکمیلی :

بازی Disney Sorcerer’s Arena بدون دیتای جانبی عرضه شده است و بازیکنان می بایست دیتای اصلی را که نزدیک به 110 مگابایت حجم دارد در اولین اجرا از داخل بازی دانلود کنند. به جز این دیتای اصلی، برای بارگزاری مراحل و بخش های دیگر نیز اطلاعاتی از داخل بازی دریافت خواهد شد.
بازی کاملاً آنلاین بوده و هیچ نسخه مود شده ای برای آن عرضه نشده است. لطفاً از پرسیدن این سؤال در بخش نظرات خودداری کنید.
سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. بنابراین قبل از اجرا، می بایست با کمک یک وی پــی ان ابتدا آی پی خود را تغییر دهید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورزن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما