بازی Order of Fate ورژن 1.10.2 برای اندروید – محفل سرنوشت + مود

bazinews 162 13 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Order of Fate

بازی Order of Fate

دانلود بازی Order of Fate ورژن 1.10.2 برای اندروید – محفل سرنوشت + مود

بازی Order of Fate ورژن 1.10.2 برای اندروید – محفل سرنوشت 

بازی Order of Fate

Order of Fate – محفل سرنوشت. یک بازی نقش آفرینی و اکشن و Rougelike که در شرکت بازی سازی Studio3.tech کشور روسیه برای اندروید طراحی و ساخته شده است. شما نقش یک قهرمان افسانه ای را در بازی دارید که به قلب دشمن و شیاطین سفر می کند و در مکان های مختلف به مبارزه با آن ها می پردازد.

داستان مربوط به یک نفرین قدیمی می باشد. این نفرین پس از سال ها دوباره فعال شده و باعث بیدار شدن شیطان و اهریمن شده است. در ادامه نابودی شهر ها و انسان ها نیز شروع می شود و همه جا به ویرانی کشیده می شود. شما در بازی نقش یک قهرمان را دارید . باید جلوی این شیاطین و اهریمن ها را بگیرید و انسان ها را نجات دهید قبل از اینکه دیر شود و تمام دنیا نابود شود.

به یک قلعه بزرگی که بر روی کوه ها وجود دارد، وارد شوید. در زیر قلعه سیاهچاله های مرگباری وجود دارد که شیاطین در آن جا حضور دارند. باید این منطقه و قلعه را از وجود شیاطین پاکسازی نمایید. نبردها به صورت نوبتی خواهد بود. حمله های خود علیه دشمن را انجام می دهید. در ادامه منتظر می مانید تا دشمن به شما حمله نماید. برای همین باید سعی کنید استراتژی و تاکتیک های بسیار عالی ر ابه کار ببرید. همچنین می توانید سلاح های مختلف و زره های مختلفی را نیز برای خودتان خریداری نمایید.

شخصیت قهرمان شما در طول بازی ارتقا پیدا می کند تا با قدرت بیشتری با نبردهای سخت تری که در مراحل بالا رخ می دهد، بروید. می توانید با دوستان خود یک گروه بسازید  و با یکدیگر در ارتباط باشید. دشمنان شما نیز هر یک دارای ویژگی هایی می باشند که باید با تمرکز بر روی نوع حمله به آن ها کار کنید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما