بازی Mr Bean – Special Delivery ورژن 1.9.10 برای اندروید – مستر بین – تحویل مخصوص + مود

bazinews 895 13 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Mr Bean – Special Delivery

بازی Mr Bean – Special Delivery

دانلود بازی Mr Bean – Special Delivery ورژن 1.9.10 برای اندروید – مستر بین – تحویل مخصوص + مود

بازی Mr Bean – Special Delivery ورژن 1.9.10 برای اندروید – مستر بین – تحویل مخصوص + مود

بازی Mr Bean – Special Delivery

 

Mr Bean – Special Delivery – مستر بین – تحویل مخصوص. یک بازی در سبک بازی های تفننی که در استودیو بازی سازی Good Catch برای اندروید طراحی و ساخته شده است. مستربین یکی از شخصیت های کمدی بسیار معروف در جهان است که تمام افراد به خوبی او را می شناسند. همین محبوبیت باعث شد تا انیمیشن این کارکتر نیز ساخته شود و بار هم مورد استقبال فراوان قرار گرفت. در نهایت بازی های مختلفی برای این شخصیت ساخته شد.

یکی از این بازی ها تحویل مخصوص است که برای اندروید ساخته شده است. در بازی مستربین سعی دارد با ماشین خاص خود بسته هایی را به صاحبانش برساند. این کار را برای کسب درآمد انجام می دهد. شما باید به او کمک کنید تا تمام بسته های را به صورت سالم به صاحبان آن ها برسد. در این راه تدی نیز همراه مستربین می باشد. گرافیک بازی نیز به صورت دو بعدی می باشد.

بسته های را باید بر روی سقف خوردو قرار دهید تا به دست صاحبان آن برسانید. اما این کار آنچنان ساده هم نخواهد بود. زیرا در میان مسیر دشمنانی در کمین شما خواهند بود. در برخی از این مکان ها نیاز است که با احتیاط بیشتری رانندگی کنید. در برخی از مسیرهای دیگر نیاز است که با تمام سرعت از آن گذر کنید تا به بسته ها آسیبی نرسد. اما دقت کنید که بسته های بر روی زمین نیفتند.

در رساندن بسته ها دارای محدودیت زمانی هستید. در این صورت اگر بخواهید با سرعت کم حرکت کنید به پایان ماموریت خود نمی رسید. ماموریت ناموفق می شود و شما بابت آن پولی دریافت نخواهید کرد. البته که اگر در مراحل پیشرفت خوبی داشته باشید . قدرت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. به طور مثال اینکه بسته ها بر روی خودرو ثابت می شوند. و یا اینکه قطعات جدید می توانید برای ماشین خود بخرید. حتی می توانید ظاهر ماشین را برای خودتان شخصی سازی نمایید.

 

تغییرات نسخه v1.9.10 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما