بازی Garage Empire ورژن 2.0.29 برای اندروید – امپراطوری گاراژ + مود

bazinews 118 09 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Garage Empire

بازی Garage Empire

دانلود بازی Garage Empire ورژن 2.0.29 برای اندروید – امپراطوری گاراژ + مود

بازی Garage Empire ورژن 2.0.29 برای اندروید – امپراطوری گاراژ 

بازی Garage Empire

 

Garage Empire – امپراطوری گاراژ. یک بازی در ژانر شبیه سازی که در استودیو بازی سازی Fingersoft برای اندروید طراحی و ساخته شده است. بازی Hill Climb Racing کار این استودیو می باشد که محبوبیت بسیاری دارد. در این بازی شما باید کار مدیریت منابع و همچنین تاکتیک های لازم خود را داشته باشید. شما می توانید یک گاراژ مطابق با خواست و سلیقه خودتان داشته باشید تا با آن کسب درآمد کنید.

شاید تا به حال بازی های بسیاری را در این سبک دیده باشید. اما بدون شک هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند که می تواند برای ما دوست داشتنی باشد و باعث ایجاد سرگرمی برای شما شود. شما می توانید یک محیطی را برای خودتان داشته باشید. در آن جا گاراژ خودتان را بسازید و همه چیز را مطابق با سلیفه خودتان داشته باشید. می توانید ماشین های مختلف را تعمیر کنید. کار نقاشی خودرو ها را انجام دهید.

 همچنین کارواش ماشین ها نیز باشید و انواع شستشو  ها را برای ماشین ها داشته باشد. در نهایت می توانید از این کار کسب درآمد کنید. با درآمد بیشتر می توانید گاراژ را گسترش دهید و دستگاه ها و کارکنان بیشتری داشته باشید. اما نکته جالب بازی در این جاست که شما می توانید با اتومبیلی که خودتان در گاراژ تیونینگ کردید به مسابقات بروید و در آن ها شرکت کنید. همه موارد موجود در ماشین قابل ارتقا می باشد.

هر چه لول گاراژ شما بالاتر برود. لول ماشین مسابقه ای شما نیز بالاتر خواهد رفت و قدرت و سرعت آن نیز بیشتر خواهد شد.. پس از آن می توانید به لوکشین های بعدی بروید و در هر شهر و لوکیشن گاراژ خودرا تاسیس نمایید. در نهایت به ثروتمند ترین گاراژ دار جهان تبدیل خواهید شد.

 

توجه : در نسخه مود شما پول خرج کنید تا پول تان بجای کم شدن، زیاد شود.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما