بازی Evil Nun ورژن 1.1.2 برای اندروید – راهبه شیطانی 2 + مود

bazinews 1093 09 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Evil Nun

بازی Evil Nun

دانلود بازی Evil Nun ورژن 1.1.2 برای اندروید – راهبه شیطانی 2 + مود

بازی Evil Nun ورژن 1.1.2 برای اندروید – راهبه شیطانی 2 + مود

بازی Evil Nun

Evil Nun 2 – راهبه شیطانی 2 (خواهر روحانی خبیث 2). دومین بازی از سری بازی های Evil Nun در سبک ترسناک که در  استودیوی Keplerians Horror Games برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این بازی تم ترسناک داردو این کمپانی تخصص خوبی بر روی ساخت بازی های ترسناک دارد از جمله Mr Meat: Horror Escape Room و سری بازی های Ice Scream .

افرادی که قسمت یک را بازی کرده باشند حتما با شخصیت راهبه ترسناک آشنا هستند. این شخصت برگرفته از فیلم The Nun است. ظاهر ترسناک، قدرت زیاد و خشونت بالای این شخصیت باعث شد که در بازی جایگاه خود را به دست بیاورد .خط داستانی در قسمت دوم به گذشته باز می گردد. در قسمت اول، شما با همین شخصیت اما زمانی که کاملاً به تسخیر شیطان درآمده بود رو به رو می شدید اما در قسمت دوم، شما به گذشته رفته و بُعد دیگری از این شخصیت را خواهید دید. شما به زمانی خواهید رفت که Madeline هنوز مثل یک خواهر روحانی معمولی است و ظاهر او نه تنها ترسناک نیست.

نقش شما در بازی این است که در قالب یک دانش آموز هستید. این دانش آموز قربانی ذات شیطانی Madeline شده است. این هیولا در واقع یک موجود جهش یافته از دسته پرندگان است. که برای برای شکار کردن به سمت شما می آید. در شروع بازی شما در یک اتاق زندانی شده اید. پس از مدتی می توانید خود را از زنجیره هایی که به آن بسته شده اید جدا نمایید. در این جا فرار شما آغاز می شود. در این مکان که یک ندرسه متروکه است هیولاهای بسیاری و خود مدلاین وجود دارند.

آیتم هایی در اختیار شما خواهد بود که در راه فرار کردن به شما کمک نماید. اما باید دقت کنید که تمام کارای خود را در سکوت کامل انجام دهید. زیرا با کوچکترین صدا این راهبه شیظانی بیدار می شود و به سراغ شما می آید. همچنین باید برای مخفی شدن نیز مکان های خوبی را پیدا کنید. برای دفاع از خود سلاح هیای نیز دارید که باید خیلی سریع و به موقع از آن ها استفاده نمایید.. بازی دارای 4 درجه سختی است که می توانید آن را انتخاب نمایید.

توجه : در نسخه مود دشمنان به شما حمله نمی کنند و شما را نادیده می گیرند.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما