بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes ورژن 1.4.0 برای اندروید – تاکتیک‌ های سیاهچاله : قهرمان‌ های AFK + مود

bazinews 64 07 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes

بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes

دانلود بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes ورژن 1.4.0 برای اندروید – تاکتیک‌ های سیاهچاله : قهرمان‌ های AFK + مود

بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes ورژن 1.4.0 برای اندروید – تاکتیک‌ های سیاهچاله : قهرمان‌ های AFK

بازی Dungeon Tactics : AFK Heroes

Dungeon Tactics : AFK Heroes -تاکتیک‌ های سیاهچاله : قهرمان‌ های AFK. یک بازی در ژانر اکشن که در استودیو بازی سازی CookApps برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این استودیو آثار دیگری مانند  Wonder Merge، Miya’s Everyday Joy of Cooking، Cookie Crunch Classic، Star Trailer، Pudding Pop Mobile را دارد .

بدون هیچ پیش زمینه ای وارد بازی خواهید شد. در ابتدا کنترل کردن چند هیرو را باید انجام دید. همچنین به مبارزه با دشمنان مختلف بروید. 3 قهرمان در اختیار شما هستند. اما به محض اینکه چند بازی انجام داید و توانستید امتیاز و طلای بیشتر جمع کنید می توانید هیروهای بیشتری را که آنلاک شده اند را خریداری نمایید. هر یک از این هیروها دارای توانایی خاص و منحصربفرد خود می باشند. به طور مثال برخی قهرمان ها مبارز هایی هستند که رو در رو با دشمنان می جنگند؛ برخی قهرمان ها مبارز های سواره نظام هستند و قدرت مبارزاتی بیشتری دارند؛ برخی قهرمان ها هم مبارز های کماندار هستند و از راه دور به دشمنان تیراندازی می کنند.

تیم مبارزاتی خود را باید انتخای کنید اما این کار را با دقت کافی انجام دهید. مبارازت نیز به صورت خودکار انجام می شود نیازی ندارید که استراتژی های مختلفی را برای این کار بچینید. در کنار هر قهرمان نوار سلامتی و انرژی وجود دارد. نوار سلامتی یا همان “HP” از نامش مشخص است که چه کاری انجام می دهد اما نوار انرژی یا همان “Mana” که با کشتن دشمن ها به دست می آید به قهرمانان تان کمک می کند بتوانند از نیرو های جادویی خودشان استفاده کنند. هر چه بیشتر هیروهای خود را ارتقا دهید میزان قدرت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

۵ منو در قسمت رابط کاربری می باشد. یک سیاهچاله که برای مبارزات است. یک قسمت اینونتوری که با مراجعه به این قسمت می توانید جعبه هایی به دست بیاورید که تجهیزات مختلفی به قهرمانان تان اضافه می کند. یک قسمت فرماندهی است که فقط یک سری اعداد و ارقام در آن وجود دارد و در حقیقت میزان پیشرفت شما را نشان می دهد.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما