بازی Hop Ball 3D ورژن 1.7.7 برای اندروید – توپ پرشی + مود

bazinews 498 05 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Hop Ball 3D

بازی Hop Ball 3D

دانلود بازی Hop Ball 3D ورژن 1.7.7 برای اندروید – توپ پرشی + مود

بازی Hop Ball 3D ورژن 1.7.7 برای اندروید – توپ پرشی + مود

بازی Hop Ball 3D

 

Hop Ball 3D – توپ پرشی سه بعدی.یک بازی موزیکال و آرکید که در استودیوی AMANOTES PTE LTD در کشور سنگاپور برای اندروید طراحی و ساخته شده است. پایه و اساس این بازی بر موسیقی است. که جزو معدود توسعه دهندگان بازی های موبایلی است که به صورت انحصاری روی ساخت بازی های سبک موزیک (Music) فعالیت می کند و تا کنون ده ها بازی زیبا و خوش ساخت در این سبک تولید کرده که البته اگرچه همه آن ها بازی های مشهور دیگری در این سبک هستند که شامل: Piano Solo ، Dancing Ballz ، Infinity Run ، Beat Hopper: Bounce Ball to The Rhythm ، Magic Tiles 3 ، Dancing Road: Color Ball Run  می باشند.

در این بازی شما باید یک توپ که در حال پرش است را کنترل نماید. زمانی که وارد بازی می شوید میبینید که یک توپ سفید در حال پرش است. شما باید توپ را هدایت کنید تا از روی سکوها بپرد و به مقصد برسد. باید ریتم بازی را همراه با موسیقی کنترل نمایید. زمانی که توپ از مسیر خارج شود و نتوانید به مسیر اصلی بازگردید شما بازنده خواهید بود. در هر زمان باید  توپ را به سمت جلو هدایت نمایید.

برای هدایت بازی باید دست خود را بر روی صفحه نگه دارید و آن را به سمت چپ و یا راست بکشید. اگر توپ ها را دقیقا بر روی سکو فرود بیاورید امتیاز کامل را دریافت خواهید نمود. همچنین می توانید سبک موسیقی ها را نیز تغییر دهید.

نکته: بازی به صورت عادی کاملاً آفلاین است اما به جز چند آهنگ اول، برای تجربه آهنگ ها و مراحل بیشتر باید آن ها را دانلود کنید. برای این کار کافیست روی هر آهنگ که می خواهید یک ضربه بزنید تا آن آهنگ شروع به دانلود کند. حجم این آهنگ ها زیاد نیست و نکته مهم تر اینکه سرورهای بازی کاملاً مستقیم هستند و بدون نیاز به تغییر IP با اینترنت های ایران سازگاری دارند.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما