بازی State of Survival ورژن 1.9.130 برای اندروید – ایالت بقاء

bazinews 161 03 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی State of Survival

بازی State of Survival

دانلود بازی State of Survival ورژن 1.9.130 برای اندروید – ایالت بقاء

بازی State of Survival ورژن 1.9.130 برای اندروید – ایالت بقاء

بازی State of Survival

State of Survival – ایالت بقاء. یک بازی سرگرم کننده و استراتژیک که در استودیوی آمریکایی KingsGroup Holdings برای اندروید طراحی و ساخته شده است. در بازی مطابق با هر بازی در سبک بقای دیگر دنیا دچار یک بحران شده و انسان ها از بین رفته اند . شما جزو معدود افراد باقی مانده خواهید بود و بقیه به زامبی تبدیل شده اند. 6 ماه از ویروسی که تمام افراد را به زامبی تبدیل کرده گذشته و حال تنها افراد کمی به صورت انسان باقی مانده اند.

هیچ سازمانی توانایی مقابله با این ویروس را نداشته است و تمام افراد از بین رفته اند. در ادامه هر انسای یک انسان دیگر را پیدا می کند به منطقه ای به نام بقا می برد. در این جا تمام افراد انسان هایی هستند که هنوز ویروس را نگرفته اند و به صورت انسان باقی مانده اند. در این منطقه امنیت تا حدود زیادی  برقرار است. اما هستند انسان هایی در گروه که تنها به خودشان فکر می کنند.

باید برای منابع غذایی خود به فکر باشید و حتی منابع را در منطقه بقا پنهان نمایید. زیرا بقیه افراد ممکن است به شما حمله کنند و غذاهای شما را غارت کنند. می توانید یک گروه از بازماندگان را مانند یک ارتش بسازید تا زامبی های اطراف خود را نابود کنید و قلمرو خود را گسرتش دهی. برای این کار آیتم های بیشتری نیاز دارید که می توانید در بازی خریداری نمایید.

البته یک بخش تحقیقاتی نیز برای ویروس ها وجود دارد که شما می توانید در این بخش باشید. در اینجا بر روی این ویروس فراگیر کار می شود تا بتوان برای آن راهی پیدا کرد و درمان و واکسنی را پیدا نمود.

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما