بازی Runefall ورژن 20210224 برای اندروید – رانفال + مود

bazinews 163 01 مارس 2021 0 بازی اندروید
بازی Runefall

بازی Runefall

دانلود بازی Runefall ورژن 20210224 برای اندروید – رانفال + مود

بازی Runefall ورژن 20210224 برای اندروید – رانفال 

بازی Runefall

 

Runefall – Medieval Match 3 Adventure Quest – رانفال – بازی جورچین و ماجراجویی قرون وسطایی. یک بازی در ژانر ماجراجویی  که در استودیو بازی سازی Tamalaki برای اندروید طراحی و ساخته شده است.  این استودیو بازی های دیگری مثل Home Designer – Match + Blast to Design a Makeover را در کارنامه خود دارد که بسیار هم موفق بوده اند.

بازی دارای تم قرون وسطایی می باشد. داستان مربوط به شهری به نام “ریور مور” می باشد. “ریور مور” یک شهر بسیار زیبا بود. این شهر مرکز تجارت و فرهنگ سرزمین “سیلور دیل” به شمار می رفت. پادشاهان در این سرزمین ها بدون هیچ مشکلی زندگی می کردند. اما خشونت ها کم کم پدید آمدند و باعث شد که مهاجمان به شهرها حمله کنند و تلفات زیادی را بر جا بگذارند.

جنگ در حال گسترش بود و تمام شهرها در حال نابودی. همچنین دریا نیز مورد حمله رار گرفتند و جنگ های بر روی آب ایجاد شد. در این میان یک شی باستانی در سرزمین “سیلور دیل” را دزدیدند. “ریور مور” به دلیل اینکه یک شهر  تجاری بود آسیب چندانی ندید اما مانند روز اول نیز نشد. نقش شما در بازی این است که به پاسبان کمک کنید تا صلح دوباره به سرزمین ها بازگردد. شما باید در کنار بازی یک سری جوچین و پازل نیز انجام دهید تا بتوانید پول به دست بیاورید. با این پول می توانید مالیات مردم را پرداخت کنید تا بیش از این تحت فشار قرار نگیرند.

برای پازل ها و جورچین ها شما تنها کافیست مانند حالت کلاسیک سه نوع سنگ و یا جواهر را در کنار یکدیگر قرار دهید تا حذف شوند. در نهایت می توانید شهر “ریور مور” را رشد و توسعه دهید و دوباره آن را بسازید.

توجه : در نسخه مود بازی شما از الماس برای خرید آیتم ها استفاده کنید، بجای کم شدن، زیاد می شود.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما