بازی BattleTime 2: Original ورژن 1.0.1 برای اندروید – زمان نبرد 2 + مود

bazinews 124 28 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی BattleTime 2: Original

بازی BattleTime 2: Original

دانلود بازی BattleTime 2: Original ورژن 1.0.1 برای اندروید – زمان نبرد 2 + مود

بازی BattleTime 2: Original ورژن 1.0.1 برای اندروید – زمان نبرد 2

بازی BattleTime 2: Original

BattleTime 2: Original – زمان نبرد 2. یک بازی در ژانر اکشن و سرگرم کننده و استراتژی که در استودیوی  بازی سازی SoftShade  در کشور روسیه برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این بازی را می توان دومین قسمت از سری بازی های  BattleTime دانست. بازی تقریبا در ژانر و حال و هوای قسمت یک می باشد  و چندان تغییری در آن ایجاد نشده است.

اگر قسمت یک را بازی کرده باشید با این گیم نیز می توانید خیلی سریع ارتباط برقرار نمایید. محتوای گیم و شخصیت پردازی های بازی هم بسیار شبیه به بازی هایی مثل کلش آف کلنز هستند. در این جا نژاد های گوناگونی که همگی قهرمان هستند دور یکدیگر جمع شده اند. این افراد در سرزمین های خیالی در حال جنگ می باشند. بربرها، قاتلین (Assassins) ، ربات ها و جادوگران جزیی از این افراد می باشند. با انتخاب هر یک از گروه ها می توانید وارد بازی شوید. باید بدانید که هر کدام دارای ویژگی هایی خاص هستند. در بازی 24 نوع جادو و مهارت ها (سلاح های) شیمیایی وجود دارند که بازیکنان می توانند آن ها را آنلاک کنند و در نبردها از آن ها استفاده نمایند.

اما در این بین یکسری از رئیس های بسیار قدرتمند و خطرناک نیز وجود دارند. که شما باید با آن ها نیز مبارزه نمایید. باید از تمام هوش و تکنیک خود در این راه استفاده نمایید تا بتوانید حملاتی عالی داشته باشید. البته نیروهای کافی نیز بخش دیگری از داستان هستند که باید به آن دقت داشته باشید. گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی می باشد.

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما