بازی Stickman Master ورژن 1.7.6 برای اندروید – استاد قهرمان + مود

bazinews 285 28 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Stickman Master

بازی Stickman Master

دانلود بازی Stickman Master ورژن 1.7.6 برای اندروید – استاد قهرمان + مود

بازی Stickman Master ورژن 1.7.6 برای اندروید – استاد قهرمان

بازی Stickman Master

Stickman Master – استاد قهرمان یا استیکمن. نام یک بازی در ژانر اکشن و Hack n Slash می باشد که از مجموعه بازی های استیکمن است. این بازی در استودیوی Unimob در کشور ویتنام برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این کمپانی بازی های دیگری چون SuperHero Junior ، Frontier Wars ، Stickman Ghost 2: Gun Sword ، Stickman Ghost: Ninja Warrior ، Stickman Ghost 2: Star Wars ، Legend Guardians و Castle Defender: Hero Shooter را در کارنامه خود دارد.

در این بازی شما در نقش یک نینجای افسانه ای و همچنین یک استاد مبارز هستید. اما در دنیایی پر از هیولا و شیاطین قرار گرفته اید. باید سعی کنید با مبارزات پیاپی این شیطان و موجودات را از این دنیا دور نمایید. درگیری های بسیاری در این راه خواهید داشت زیرا باید با دشمنان اهریمنی بجنگید. سلاح های زیادی در اختیار دراید که باید هر یک را در جای خود به کار ببرید. همچنین نیرو و مهارت های ویژه ای نیز دارید.

هر قسمت و جز از بازی را می توانید ارتقا دهید. سه درجه سختی در گیم برای شما مهیا شده است.برای بازیکنان آماتور تا حرفه ای که شامل مراحل معمولی و دشوار می باشد. در تمام طول مسیر باید در حین مبارزه آیتم های جدید را آنلاک نمایید.

نکته: بخش آنلاین بازی در نسخه مود شده ممکن است قابل اجرا نباشد و یا در حین اجرای آن با مشکلاتی مثل عدم دسترسی و یا مسدود شدن حساب کاربری رو به رو شوید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما