بازی Speed Limit برای کامپیوتر – محدودیت سرعت

bazinews 892 26 فوریه 2021 0 بازی , بازی PC
بازی Speed Limit

بازی Speed Limit

دانلود بازی Speed Limit برای کامپیوتر – محدودیت سرعت

بازی Speed Limit برای کامپیوتر – محدودیت سرعت

بازی Speed Limit

Speed Limit یک بازی در ژانر اکشن و هیجان انگیز که در استودیوی بازی سازی Gamechunk برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. بازی سبک جدیدی دارد و بیشتر حالت پویانمایی را برای ما خواهد داشت. اما با همین ظاهر ساده به قدری سرگرم کننده است که می تواند ساعت ها ما را جذب خود نماید.

رویه بازی ثابت نیست و به صورت مداوم در حال تغییر می باشد. در مرحله ابتدایی ممکن است شما با سلاح گرم داخل یک قطار در حال مبارزه باشید. اما پس از آن بلافاصله وارد یک تعقیب و گریز خواهید شد که باید خود را نجات دهید. لحظه بعد ممکن است سوار بر یک هلی کوپتر باشید. این تغییرات دائمی باعث می شود که به هیچ وجه احساس تکراری و یکنواخت شدن در بازی را نداشته باشید.

بازی در ابتدا دارای دو سطح می باشد. باید هر سطح را به پایان برسانید تا به سطح بعدی بروید. در نهایت سطح سوم نیز در پایان بازی آنلاک می شود. در سطح سه چالش های بسیاری انتظار شما را می کشد. می تواند برای افرادی که به چالش ها علاقه بسیاری دارند عالی باشد. در هر قسمت از بازی که کشته شوید سریعا در همان نقطه ظاهر خواهید شد.

بازی صحنه های اکشن بسیاری دارد و مانند فیلم های هالیوودی خواهد بود. ممکن است بازی برای شما اعتیاد آور باشد زیرا بسیار متنوع و جذاب است. بازی گرافیک دو بعدی دارد اما در برخی قسمت های بنا به شرایط ممکن است به حالت سه بعدی نیز تغییر نمایید. خصوصا در صحنه های تعقیب و گریز.

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

OS: Windows 7
Processor: Any x86 CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics or better
DirectX: Version 11

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما