بازی LifeAfter: Night falls ورژن 1.0.141 برای اندروید – زندگی پس از این: شبانگاه + دیتا

bazinews 177 25 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی LifeAfter: Night falls

بازی LifeAfter: Night falls

دانلود بازی LifeAfter: Night falls ورژن 1.0.141 برای اندروید – زندگی پس از این: شبانگاه + دیتا

بازی LifeAfter: Night falls ورژن 1.0.141 برای اندروید – زندگی پس از این: شبانگاه 

بازی LifeAfter: Night falls

LifeAfter: Night falls – زندگی پس از این: شبانگاه. یک بازی اکشن که در استودیوی X.D. Global برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این بازی در واقع یک نسخه بازسازی شده از  LifeAfter اصلی می باشد. در واقع اگر نسخه اصلی را بازی کرده باشید هیچ تفاوتی میان این دو برای شما وجود نخواهد داشت. خط داستانی نیز به همان شکل و روال می باشد.

ماجراهای این قسمت چند سال پس از قسمت قبلی رخ می دهد. بیشتر ماجراها در شب اتفاق می فاند. همچنین شخصیت ها و کارکترها نیز به همان صورت قبلی خواهند بود. شما باید در یک دنیای نابود شده خود را از دست زامبی ها نجات دهید. زیرا زامبی ها تمام دنیا را تسخیر کرده اند و شرایط برای زندگی کردن و زنده ماندن بسیار سخت شده است. در واقع بازی در سبک بقا می باشد که باید تمام تلاش خو را انجام دهید تا زنده بمانید.

اگر به زامبی ها در بازی نزدیک شوید شما نیز تبدیل یه یک زامبی خواهید شد. پس باید تا حد ممکن از آن ها دور بمانید. اولین چیزی که برای زندگی نیاز دارید ساخت و یا پیدا کردن یک سرپناه می باشد. باید دور تا دور این سرپناه را با دیوار بپوشانید. تا در صورت حمله زامبی ها نتوانند به داخل آن راه داشته باشند. پس از آن باید به دنبال سلاح باشید تا بتوانید زامبی ها را شکار کنید. زیرا ممکن است یک حمله گروهی به شما داشته باشند که نیاز دارید آن ها را از بین ببرید.

با این کار امتیاز بسیاری به دست خواهید آورد. با امتیاز  بیشتر می توانید سلاح های جدیدتر و قوی تر بخرید و همچنین آیتم هایی برای زندگی کردن داشته باشد. می توانید به نقاط مختلف بروید و منبع غذایی و جنگی پیدا کنید. حتی می توانید با بازیکنان دیگر به صورت انلاین در تعامل باشید تا به بکیدگر کمک نمایید.

توجه: برای اجرای صحیح، زبان دستگاه خود را انگلیسی کنید. همچنین ممکن است برای اتصال به سرور بازی نیاز به تغییر IP داشته باشید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

ورژن اندروید 4.0

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.xdg.and.eu.lifeafter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما