بازی Arcane Legends MMO-Action RPG ورژن 2.7.21 برای اندروید – افسانه های سری

bazinews 52 23 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Arcane Legends MMO-Action RPG

بازی Arcane Legends MMO-Action RPG

دانلود بازی Arcane Legends MMO-Action RPG ورژن 2.7.21 برای اندروید – افسانه های سری

بازی Arcane Legends MMO-Action RPG ورژن 2.7.21 برای اندروید – افسانه های سری

بازی Arcane Legends MMO-Action RPG

 

Arcane Legends MMO-Action RPG – افسانه های سری. یک بازی در سبک بازی های اکشن – نقش آفرینی که در استودیوی Spacetime Studios برای اندروید طراحی و ساخته شده است. شما می توانید در این بازی به صورت چند نفره به رقابت بپردازید. داستان در رابطه با سرزمین های خیالی و افسانه ای می باشد.

دو سرزمین رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند. سرزمین انسان ها و سرزمین موجودات عجیب. بخش اعظم بازی در سیاهچاله ها صورت می گیرد. باید در این سیاهچاله ها به جستجو بپردازید. ممکن است دشمنان بسیاری نیز به صورت ناگهانی به شما حمله کنند. در هر قسمت از بازی آیتم و موراید وجود دارد که باید آن ها را پیدا کنید و آنلاک نمایید تا در بازی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در حمله ها نیز امکان غارت کردن وجود دارد.

یکسری حیوانات نیز وجود داردند که بهتر است در حین حمله ها این حیوانات را به دست بیاورید. زیرا در صورت آموزش دیدن می توانند به شما در نبردها کمک نمایند. می توانید سلاح و مهارت های بسیاری را به خودتان اضافه نمایید.  دشمنان شما موجودات و هیولاهایی مثل اژدها، اُرک ها، گابلین ها و مواردی از این قبیل هستند.

گرافیک بازی ویژگی های خوبی دارد و حالتی سه بعدی را دارا می باشد. همچنین 4 بخش مختلف برای بازی کردن در اختیار شماست که می توانید با توجه به شرایط خود آن ها را انتخاب نمایید. بخش اول بخش PvE یا بازیکن در برابر محیط است که در آن می توانید با کمک بازیکنان دیگر به سراغ مبارزه با هیولاها بروید. سه بخش دیگر زیرمجموعه بازی های PvP هستند که می توانید در بازی هایی مثل دث مچ، فتح پرچم یا دئول های مرگبار را دیگر بازیکنان آنلاین به رقابت بپردازید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما