بازی Murder in the Alps ورژن 6.1 برای اندروید – قتل در آلپ + مود

bazinews 464 23 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Murder in the Alps

بازی Murder in the Alps

دانلود بازی Murder in the Alps ورژن 6.1 برای اندروید – قتل در آلپ + مود

بازی Murder in the Alps ورژن 6.1 برای اندروید – قتل در آلپ

بازی Murder in the Alps

Murder in the Alps – قتل در آلپ. یک بازی جذاب در ژانر ماجراجویی و معمایی که در استودیوی Nordcurrent در کشور استونی طراحی و ساخته شده است. البته این استودیو بازی بسیار دوست داشتنی Cooking Fever را نیز ساخته است. بازی در سال 1930 اتفاق می افتد و روایتی از آن سال است با داستانی مرموز و پر کشش. شما نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Anna Myers راد داردی که یک خبرنگار از کشور سوئیس است.

این خبرنگار برای گذراندن تعطیلات کریسمس خود وارد یک هتل در رشته کوه آلپ می شود. این هتل و منطقه به آرامشی که دارند بسیار معروف می باشند. چیزی که با وارد شدن به بازی و هتل توجه شما را جلب می کند این است که طراحی بسیار زیبایی دارد. اما پس از مدتی مسئولین هتل بروز یکسری از اتفاقات مشکوک را به شما گزارش می دهند.

با توجه به اینکه شما خبرنگار هستید و فردی کنجکاو وارد ماجرا می شوید. سرنخ هایی به دست می آورید که نشان می دهد در این منطقه جنایتی بزرگ در حال رخ دادن است. شخصیت بازی بسیار حرفه ای طراحی شده اند که باعث می شود شما نتوانید متوجه شوید که چه کسی دروغ می گوید و چه کسی حقیقت را.

شما سرنخ های خود را با حل کردن پازل ها و معماها به دست می آورید. همچنین یک سری از اشیا مخفی شده را نیز باید پیدا کنید.  که به عنوان سرنخ برای شما خواهند بود. هر مرحله را که پشت سر گذاشتید و اشیا جدیدی را پیدا کردید یک کلیپ انیمیشنی برای شما نمابش داده می شود تا یکسری از اتفاقات را بتوانید ببینید. شما در نهایت باید چندین ماه در این منطقه بمانید تا بتوانید معما را حل کنید. با توجه به گرافیک جذاب بازی بدون شک جذب بازی خواهید شد.

 

نکات مهم:

◄ این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد اما کلیت آن یک بازی انفرادی است. این یعنی حجم زیادی برای استفاده از این بازی مصرف نمی شود اما به هر حال شما باید حتماً به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید. همچنین قابل ذکر است که بعضی از بخش های بازی مثل بخش راهنما یا ویدئوهای چپترهای دیگر و مواردی از این قبیل می بایست از داخل خود بازی دانلود شوند.
◄ نسخه مود شده بازی دارای قابلیت “آنلاک بودن بخش راهنمای مراحل” می باشد. برای استفاده از این قابلیت کافیست زمانی که وارد بازی شدید و در حین انجام بازی، از گزینه ای که علامت سؤال (؟) دارد استفاده کنید تا راهنمای قدم به قدم همه مراحل آن چپتر از اینترنت دانلود شوند. این راهنماها به صورت تصویری و با توضیحات متنی قابل نمایش می باشند.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما