بازی Rocket Star ورژن 1.47.1 برای اندروید – کارخانه موشک سازی + مود

bazinews 246 19 فوریه 2021 0 بازی اندروید
کارخانه موشک سازی

کارخانه موشک سازی

دانلود بازی Rocket Star ورژن 1.47.1 برای اندروید – کارخانه موشک سازی + مود

بازی Rocket Star ورژن 1.47.1 برای اندروید – کارخانه موشک سازی

کارخانه موشک سازی

Rocket Star – کارخانه موشک سازی. نام کامل این بازی Rocket Star – Idle Space Factory Tycoon Games می باشد. یک بازی شبیه سازی و سرگرمی که در استودیوی برزیلی Pixodust Games برای اندروید طراحی و ساخته شده است. نقش شما در بازی این است که بتوانید بزرگترین و موفق ترین کارخانه مربوط به موشک سازی را داشته باشید. شما رئیس یک کارخانه فضایی هستید.

باید موشک هایی بسازید که بتوانند به فضا پرتاب شوند. ابزار و تجهیزات بسیاری در اختیار شما می باشد. همچنین مهندسین بسیاری در اطراف شما هستند تا در این مسیر به شما کمک نمایند. در بازی باید کار مدیریتی نیز انحام دهید تا کارخانه را به بهترین نحوه آماده و مدیریت نمایید. می توانید از نیروهای متخصص بیشتری در کارخانه استفاده نمایید تا کار شما سریع تر پیش برود. اما باید دقت کنید که در تمام بخش ها، نیروها را به صورت مساوی پیش ببرید.

در نهایت پس از اینکه موشک های مورد نظر را ساختید حال نوبت به پرتاب آن ها می باشد. در اینجا یکسری دکمه ها بر روی صفحه پدیدار می شوند. در زمانی که موشک را پرتاب کردید باید روی این دکمه ها بزنید تا سرعت موشک زیاد شود و به فضا برسد. در این صورت می توانید امتیاز خوبی به دست بیاورید. به دنیال این موضوع کمپانی شما مشهور می شود و می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. حتی می توانید یک پایگاه و ایستگاه فضایی برای خودتان به صورت اختصاصی در فضا داشته باشید.

جالب است که می توانید یک شعبه از کارخانه  خود را در فضا بسازید. از قابلیت های جالب بازی این است که یکسری وظایف را برای آن مشخص می کنید. در زمانی که در بازی نسیتید نیز هوش مصنوعی همچنان به کار خود ادامه می هد. پس از اینکه کارخانه شما بسیارمعتبر شد حتی سفارش ساخته ماهواره نیز دریافت خواهید نمد.

 

 

تغییرات نسخه ی v1.47.1 :

* برطرف سازی مشکلات بازی

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما