بازی Hotel Blast ورژن 1.14.1 برای اندروید – بازسازی هتل + مود

bazinews 172 18 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Hotel Blast

بازی Hotel Blast

دانلود بازی Hotel Blast ورژن 1.14.1 برای اندروید – بازسازی هتل + مود

بازی Hotel Blast ورژن 1.14.1 برای اندروید – بازسازی هتل 

بازی Hotel Blast

Hotel Blast – بازسازی هتل. یک بازی در سبک تفننی و مدیریتی که در استودیوی WhaleApp LTD طراحی و ساخته شده است. این کمپانی بای های مشهور دیگری چون Hidden Hotel ، Rancho Blast و Resort Hotel: Bay Story را در کارنامه خود دارد. در این بازی نیز شما با نوسازی و بازسازی هتل رو به رو خواهید بود. باید دکوراسیون های جدید بچینید.

البته بازی دارای دو بخش می باشد. یک بخش به صورت پازلی و جورچینی است. بخش دیگر به صورت دکوراسیون و نوسازی غیره می باشد. شما باید در بخش پازلی به خوبی بازی کنید تا بتوانید طلا و امتیازت بیشتر به دست بیاروید. با این وجود می توانید آیتم های بیشتری را برای بازسای هتل خریداری نمایید. البته که بازی دارای یک داستان بامزه است.

شما وارث یک هتل هستید که به شما به ارث رسیده است. این هتل اما قدیمی و متروکه شده و نیاز به نوسازی دارد. شما تصمیم دارید این مکان را به یک هتل بسیار زیبا تبدیل نمایید. برای این کار وظایف بسیاری به عهده دارید  و همچنین هزینه زیادی را باید صرف نمایید. همچنین نیاز به دستیار دارید تا در کارها به شما کمک نمایند و همه چیز را به خوبی مدیریت کنند.

در بخش خرید آیتم ها برای نوسازی و بازسازی موارد بسیاری در اختیار شما می باشد. از کف پوش ها و طرح های کاغذ دیواری گرفته تا خرید آیتم های اصلی مثل مبلمان و لوازم ضروری. در نهایت با یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی رو به رو خواهید بود.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما