بازی A 99 dead pirates ورژن 1.11 برای اندروید – 99 دزد دریایی مرده + مود

bazinews 240 18 فوریه 2021 0 بازی اندروید

بازی A 99 dead pirates

دانلود بازی A 99 dead pirates ورژن 1.11 برای اندروید – 99 دزد دریایی مرده + مود

بازی A 99 dead pirates ورژن 1.11 برای اندروید – 99 دزد دریایی مرده

بازی A 99 dead pirates

A 99 dead pirates – داستان 99 دزد دریایی مرده. یک بازی اکشن و هیجان انگیز که در استودیوی Anji Games در روسیه برای اندروید طراحی و ساخته شده است. بازی حجم زیادی ندارد و می تواند برای افرادی که مشکل حجم در گوشی دارند مناسب باشد. همچنین هیچ گونه دیتا جداگانه ای نیز برای بازی بر روی گوشی نصب نمی شود. گرافیک بازی نیز به معنای واقعی شگفت انگیز می باشد. حتی صحنه ها دارای بافت می باشند که یک طراحی بی نظیر می باشد.

در بازی داستان از آن جا آغاز می شود که شما در یک کابوس ترسناک هستید. در بازی یک دزد ردیایی در کابوسی بی انتها گیر افتاده است. در این کابوس دشمنان در جلوی دزد دریایی صف کشیده اند تا او را از بین ببرند . حال این کاپیتان باید در یک مسیر حرکت کند و این افراد را از بین ببرد. زمانی که بازی شروع می شود شما یک تبر در دست دارید. اما هر چه در بازی به پیش بروید و امتیازات بیشتر کسب نمایید می توانید سلاح های جدید و قوی تری را خریداری نمایید.

حتی می توانید سلاح ها را نیز برای خودتان شخصی سازی نمایید. بازی از نمای با فاصله و به صورت سوم شخص است که دوست داشتنی خواهد بود. با کشیدن انگشت بر روی صفحه بازی را کنترل می کنید. زمانی که به عقب بکشید کارکتر به عقب قدم برمی دارد. زمانی که انگشت را بالا  بکشید کارکتر سریع تر حرکت خواهد نمود. اگر چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید کارکتر شما یک ضربه بسیار محکم را به سمت دشمنان روانه می کند. با این کار می توانید شیلد دشمن را از بین ببرد.

در مسیری که به پیش می روید صندوقچه هایی را مشاهده می کنید. درون این صندوق ها آیتم ها و سلاح هایی وجود دارد که می تواند برای شما پرفایده نیز باشند. حتی معجون سلامتی نیز وجود دارد که بسیار مورد نیاز خواهد بود.

 

نکته مهم:

در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید، برای تجربه کامل بازی از بخش تنظیمات گزینه HD را فعال کنید تا نه تنها گرافیک بازی افزایش پیدا کند، بلکه تنظیمات مربوط به اجرای بازی به شکل 60 فریم بر ثانیه ای نیز فعالسازی شود.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما