بازی Dragon City ورژن 11.3.0 برای اندروید – شهر اژدها

bazinews 624 12 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Dragon City

بازی Dragon City

دانلود بازی Dragon City ورژن 11.3.0 برای اندروید – شهر اژدها

بازی Dragon City ورژن 11.3.0 برای اندروید – شهر اژدها

بازی Dragon City

Dragon City – شهر اژدها. یک بازی در سبک استراتژی و سرگرم کننده و مدیریتی می باشد که در استودیوی بازی سازی Social Point بای اندروید طراحی و ساخته شده است. این کمپانی در کشور اسپانیایی می باشد. داستان از این قرار است که شما باید یک شهر اختصاصی برای خودتان بسازید. زمانی که صحبت از ساخت شهر به میان می آید بدون شک با یک بازی  مدیریتی مواجه خواهیم بود. ساکنین این شهر نیز اژدهایان می باشند.

البته که نمی توان شباهت این گیم رابا بازی  Dragon Land نادیده گرفت، در واقع می توان گفت نسخه پیشرفته آن بازی می باشد. زیرا شاهت ها و ویژگی های بسیاری این دو شهر دارند. شما در این بازی باید شهر خود را بسازید  و انواع اژدها را پرورش دهید. چیزی حدود 1000 نوع اژدها وجود دارد. برای اینکه بتوانید به این اژدهایان دسترسی داشته باشید باید یکسری از ماموریت ها را انجام دهید تا کار آنلاک انجام شود.

البته که در ایونت های هفتگی نیز می توانید شرکت کنید و از جوایز آن که اژدهای جدید است، بهره مند شوید. هر هفته نیز نوع جدیدی از اژدها در بازی معرفی می شود. می توانید با پرورش اژدها آن را برا خودتان شخصی سازی نمایید. اسکین ها مختلف بر روی آن بگذارید. حتی می توانید موارد دیگری نیز بهان اضافه نمایید تا قدرتمند تر شود. ماموریت هایی که انجام می دهید یکسری از وظایف می باشند که به صورت روزانه باید انجام دهید.

اما برخی دیگر یکسری درخواست هستند که باید به سراغ انجام آنها بروید. به طور مثال به مبارزه دعوت می شوید که با بازیکنان دیگر این مبارزه را انجام می دهید. در نهایت باید یک کالکشن کامل از انواع اژدها داشته باشید.. بازی دارای حدود 80 میلیون کاربر می باشد که می تواند عدد چشمگیری باشد.

 

توجه: بازی آنلاین است و در حال حاضر امکان مود کردن (هک کردن) آن وجود ندارد.

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما