بازی Royal Match ورژن 3722 برای اندروید – جورچین سلطنتی + مود

bazinews 936 11 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Royal Match

بازی Royal Match

دانلود بازی Royal Match ورژن 3722 برای اندروید – جورچین سلطنتی + مود

بازی Royal Match ورژن 3722 برای اندروید – جورچین سلطنتی

 

Royal Match – جورچین سلطنتی. یک بازی در ژانر پازل و فکری که در استودیو بازی سازی Dream Games, Ltd برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این سبک از بازی ها معمولا برای افرادی که بازی های پازلی علاقه دارند و تمایل دارند ذهن خود را به چالش بکشند بسیار دوست داشتنی می باشد. 

داستان بازی از جایی شروع می شود که شما وارد بازی می شوید. در اینجا باید به شاه رابرت کمک نمایید تا بتواند قصر سلطنتی که در نظر دارد ا بسازد. این قصد باید به بهترین و زیباترین شکل ممکن ساخته شود. برای اینکه بتوانید در ساخت قصر کمک نمایید. باید پازل و جورچین را حل کنید. همچنین یکسری از تسک ها و یا همان وظایف روزانه را به عنوان ماموریت انجام دهید .در این صورت می توانید امتیاز جمع آوری نمایید. با این امتیازات می توانید منابع لازم برای خرید آیتم های ساخت قصر را تامین نمایید.

به طور مثال برای ساخت دیوارهای قصر نیاز به توکن و یا همان ستاره ها دارید که به شما کمک نمایند. وظایفی که به صورت روزانه دارید این است که به گل و گیاهان برسید. فواره را چک نمایید و یکسری کارهای نظافتی و روزانه را انجام دهید. بازی پازل و جورچین بسیار ساده است. مانند تمام بازی ها با این سبک باید سه آیتم هماهنگ و همرنگ و مشابه را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید آن ها را حذف نمایید.

اگر بتوانید تعداد زیادی از آیتم ها را در جورچین در کنار هم قرار دهید و حذف کنید کمبوها و پاور آپ ها فعال می شوند و می توانید امتیاز های بسیار زیادی را به دست بیاورید. پاور آپ ها می توانند در روند بازی به شما کمک نمایند تا سرعت بیشتری داشته باشید. مراحل بسیار متنوعی در انتظار شما هستند که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

گرافیک بازی بسیار چشم نواز و دوست داشتنی است و همچنین افکت هایی که به کار رفته نیز می تواند ری اکشن های جالبی داشته باشد. عملکرد های بازی نیز به سادگی قابل اجرا هستند و هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4
 

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما