بازی 2 Dadish ورژن 1.03.0 برای اندروید – پدر مهربان 2 + مود

bazinews 87 11 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی 2 Dadish

بازی 2 Dadish

دانلود بازی 2 Dadish ورژن 1.03.0 برای اندروید – پدر مهربان 2 + مود

بازی 2 Dadish ورژن 1.03.0 برای اندروید – پدر مهربان 2 + مود

بازی 2 Dadish

Dadish 2 – پدر مهربان ۲. یک بازی در ژانر اکشن که در استودیو بازی سازی Thomas K Young برای  اندروید طراحی و ساخته شده است. دومین قسمت بازی محبوب پدر مهربان می باشد مه توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. در این قسمت نیز مانند قسمت قبل شما در نقش یک پدر مهربان هستید. بچه های شما تربچ ههایی کوچک هستند که با خود به سرکار رده اید. این بچه ها که بسیار بازیگوش هستند مانند سری قبل باز هم گم شده ند و شما باید آن ها را پیدا کنید.

روش پیدا کردن شما به این صورت است که باید پازل هایی را حل نمایید و همچنین یکسری از موانع را پشت سر بگذارید. حتی شاید در این راه مجبور شوید که با یکسری از وچودات بجنگید تا مسیر خود را باز نماییذد. در سری قبل حدود 40 مرحله ازی در پیش داشتید. اما در این دوره حدود 50 مرحله بازی را باید پشت سر بگذارید. دشمنان شما نیز جدیدتر شده ان که شیوه مقابله با آن ها نیز تغییر پیدا کرده است.

در نهایت مانند قسمت قبلی در مرحله پایانی تربچه ها را پیدا می کنید. یک مکالمه کوتاه در این جا بیان می شود تا داستان گم شدن تربچه ها را بازگو نماید. این مکالمه بیشتر جنبه طنز دارد و اگر هم به زبان تسلط ندارید جای نگرانی نیست.

پازل ها و موانعی که در بازی وجود دارند شما را به چالش می کشند.دشمنانی هم به شما حمله می کنند الگوهای حرکتی مختلفی دارند که باید هوشیار باشید. کنترل کردن بازی و کارکترها بسیار ساده و روان است و می توانید خیلی ساده کنترل بازی را به دست بگیرید. در دو طرف صفحه نمایش کنترل ها وجود دارد که یکی برای راه رفتن است. دیگری برای دفاع از خود و سایر مواردی که در بازی نیاز باشد. گرافیک بازی دو بعدی است که حالت کودکانه و دوست داشتنی دارد. افکت های انیمیشنی که در بازی کار شده اند بسیار حرفه ای و عالی می باشند.

 

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما