بازی Ancient Battle ورژن 3.9.7 برای اندروید – نبرد باستانی + مود

bazinews 297 10 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Ancient Battle

بازی Ancient Battle

دانلود بازی Ancient Battle ورژن 3.9.7 برای اندروید – نبرد باستانی + مود

بازی Ancient Battle ورژن 3.9.7 برای اندروید – نبرد باستانی

بازی Ancient Battle

Ancient Battle – نبرد باستانی. یک بازی در سبک استراتژیکی و سرگرم کننده که در استودیوی چینی Wuhan Mandrill VR طراحی و تولید شده است. نقش شما در بازی به صورت یک فرمانده است که در دنیای باستان زندگی می کند. در این دنیای باستان پادشاهی های مختلفی وجود دارند. این پادشاهی ها هیچ گاه با یکدیگر در صلح نبوده اند.

زمانی که شما بازی را آغاز می کنید در نقش یکی از این فرماندهان هستید که تنها یک نفر می باشید. اما رفته رفته می توانید برای خودتان ارتش درست کنید. یک نقشه بسیار وسیع در بازی وجود دارد که از روی آن می توانید حملات خود را انجام دهید. در حین مسیر به هر سربازی برخورد کردید می توانید آن را به گروه خود اضافه نمایید. سربازانی که در طول مسیر به رنگ خاکستری هستند یعنی آزاد می باشند و تعلق به هیچ دسته ای ندارند.

باید سریع تر در نقشه به گشت و گذار بپردازید تا بتوانید این سربازان خاکستری را پیدا نمایید. سربازانی که به تیم شما افروزه می شوند به رنگ قرمز درمی آیند. دشمنان شما افرادی هستند که در نقشه دقیقا مطابق کار شما را انجام می دهند و به دنیال سربازان هستند تا ارتش خود را تکمیل کنند. زیرا هر چه سرباز بیشتری داشته باشند به تهدید بزرگتری برای شما تبدیل می شوند.

یک نکته جالب در بازی وجود دارد. زمانی که شما در حال جنگ هستید اگر آخرین سرباز دشمن را نابود نمایید. تمام ارتش دشمن زنده شده و به تیم شما می پیوندند. پس بازی می تواند یک ریسک بزرگ باشد یا ارتش شما بسیار بزرگتر می شود و یا اینکه  تمام سربازان خود  را از دست می دهید. در نقشه ای که می بینید دشمنان بسیاری وجود دارند که ممکن است ضعیف باشند  و یا قوی. پول هایی که از نبردها به دست می آورید را می توانید صرف خرید تجهیزات بیشتر برای ارتش و تیم نمایید.

 

 

اندروید مورد نیاز

   6.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 6.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما