بازی Dysmantle برای کامپیوتر – نسخه Early Access

bazinews 931 09 فوریه 2021 0 بازی , بازی PC
بازی Dysmantle

بازی Dysmantle

دانلود بازی Dysmantle برای کامپیوتر – نسخه Early Access

بازی Dysmantle برای کامپیوتر – نسخه Early Access

بازی Dysmantle

بازی Dysmantle که در سبک آخر الزمانی و استراتژی و اکشن می باشد. این بازی در استودوی بازی سازی 10tons طراحی و ساخته شده است. بازی از لحاظ گرافیکی بسیار حرفه ای و عالی کار شده است. همچنین نورپردازی و صداگذاری های بسیار عالی دارد که نشان از حرفه ای بودن آن دارد. بازی سبک بقا دارد و شما باید سعی کنید که زنده بمانید و مدیریت منابع را نیز در کنار سایر کارها داشته باشید.

داستان های آخرالزمانی قست گسترده ای از بازی ها را به خود اختصاص داده اند. شما باید در دنیایی که نابود و تسخیر شده سعی کنید زنده بمانید و با دشمنان بجنگید. هر قدم که در بازی بر میدادرید یک چالش برای شما ایجاد می شود و باید این مشکلات و موانع را از سر راه خود بردارید. داستان بازی از جایی شروع می شود که شما که قهرمان بازی هستید در یک پناهگاه از خواب بیداری می شوید.

خیلی زود متوجه می شوید که همه چیز نابود شده و جهان خالی از سکنه شده است. در مقابل موجودات جهش یافته بسیاری در جهان و اطراف شما وجود دارند. پس شما باید با آن ها مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید تا بتوانید زنده بمانید. در نهایت پس از پیروزی می توانید از جزیره ای که در آن گیر افتاده اید فرار کنید. در طول بازی در میان مبارزات باید دقت داشته باید که منابعی که وجود دارد را جمع آوری نمایید.

همچنین سلاح ها و تجهیزات دیگری که  برای مبارزه با دشمنان نیاز دارید نیز در اختیار شما خواهد بود. زیرا قرار است موجودات جهش یافته و زامبی ها به شما حمله کنند. در بازی یک نقشه در اختیار شما قرار دارد که بسیار وسیع است. برای فرار کردن بهتر است از این نقشه استفاده نمایید تا بتواند به منابع مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

فناوری‌ Teleport کردن برای جا به‌ جایی سریع‌ در نقشه بازی به شما کمک می‌کند. اگر دچار مشکلی شدید برای بازگرداندن سلامت خود باید کمپ های مختلف را پیدا کنید و خود را درمان نمایید. این کار باعث می شود که شما قدرتمند تر نیز بشوید.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 512 MB available space

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما