بازی Sword of the Necromancer برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

bazinews 272 08 فوریه 2021 0 بازی , بازی PC
بازی Sword of the Necromancer

بازی Sword of the Necromancer

دانلود بازی Sword of the Necromancer برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

بازی Sword of the Necromancer برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

بازی Sword of the Necromancer

بازی Sword of the Necromancer. یک بازی در ژانر نقش آفرینی که در استودیو بازی سازی Grimorio of Games طراحی و ساخته شده است. داستان بازی درباره یک مبارز به نام Tama است. تاما می خواهد از یک شمشیر خاص استفده کند که داری قدرت های شیطانی است. او قصد دارد با این شمشیر عشقش که کشته شده را به زندگی بازگرداند. اما در این مسیر چالش های بسیار مختلفی را باید پشت سر بگذارد.

در مراحل مختلف بازی باید به محیط های گوناگونی بروید. ممکن است یک جنگل باشد و یا دخمه و چمنزار. از جمله موارد جالبی که در بازی وجود دارد این است که شما هر دشمنی یرا که با شمشیر  بکشید. می توانید دوباره آن را زنده کنید و به اختیار خود  درآورید. در این صورت نیروهایی که در کنار شما می جنگند نیز بیشتر می شود و باعث موفقیت بیشتر شما خواهند شد.

همچنین این دشمنان نیز تجیهزاتشان به شمت اضافه خواهد شد که شما را قوی تر می کند. اما اگر این تسخیر شدگان در طول نبرد کشته شوند دیگر شما قادر نخواهید بود که آن ها را بازگردانید. پس باید همه چز را به خوبی مدیریت نمایید تا به پیروزی برسید. می توانید حتی بازی را به صورت چند نفره نیز پیش ببرید که جذابیت بیشتری خواهد داشت.

بازی هرچه به مراحل بالاتر می رسد سخت تر خواهد شد. همچنین چالش های بیشتر و بزرگ تری بر سر راه شما قرار خواهد گرفت.شما باید حرکات دشمن را زیر نظر داشته باشید تا با کوچکترین اشتباه بتوانید سریع به آن ها حمله کنید و پیروز میدان باشید. گرافیک و صداگذاری بازی نیز به بهترین و حرفه ای ترین حالت ممکن انجام شده است که باعث می شود بازی جذابی را در پیش داشته باشید و از آن لذت ببرید

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

OS: Windows 8/8.1/10
Processor: 2.50 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 800 MB available space

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما