بازی Prison Architect Going Green برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

bazinews 178 08 فوریه 2021 0 بازی , بازی PC
بازی Prison Architect Going Green

بازی Prison Architect Going Green

دانلود بازی Prison Architect Going Green برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

بازی Prison Architect Going Green برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

بازی Prison Architect Going Green

بازی Prison Architect Going Green. یک بازی در سبک و ژانر ماجراجویی و مدیریتی. یک زندان است که باید در آن سازه های بسیار متحکم و مطمئن باشد تا بتوانید خلافکاران خطرناک را نگهداری نمایید. ساخت این زندان می تواند هزینه بسیاری داشته باشد. همچنین باید با دقت و برنامه نیز به پیش رفت. شما به عنوان رئیس این زندان وارد داستان می شوید.

باید ساخت و سازهای عالی انجام دهید و همه جا را ایمن نمایید و امنیت زندان را برقرار نمایید. به صورتی که شهروندان با خیال آسوده بتوانند زندگی نمایند بدون اینکه نگران فرار کردن زندانی ها باشند. تجهیزات بسیاری در اختیار شما قرار دارد که می توانید در زندان به کار ببرید حتی گل و گیاه برای داشتن باغچه زیبا.

منابع مالی در این میان موضوع مهمی می باشد. زیرا برای بالا بردن امنیت زندان باید ساخت و ساز انجام دهید از لوازم امنیتی به روز استفاده نمایید پس نیاز به منابع مالی بالایی دارید. می توانید از یکسری موارد درآمد زایی نمایید. به طور مثال با پرورش و کاشت گیاهان می توانید میوه به دست بیاورید  و آن ها را به فروش برسانید تا هزینه های لازم را به دست بایورید.

در هر جایی که مشکوک به فرار شدید بهتر است نیروهای امنیتی را بیشتر نمایید تا زندانی نتواند فرار کند. اگر فرار و یا شکستی در زندان رخ دهد میزان درآمد شما کاهش پیدا می کند که مورد خوبی نخواهد بود. هر چه زندان را مجهزتر بسازید نگرانی برای فرار کمتر خواهد بود. همچنین باید امکانات بسیاری را داخل زندان قرار دهید تا افراد راحت باشند و فکر فرار نداشته باشتد.

برای قسمت پرورش گیاه و کشاورزی گزینه های بسیار مختلفی خواهید داشت. همچنین می توانید این کار را گسترش دهید که علاوه بر درآمد می توانید یک سرگرمی برای برخی زندانیان باشد.

 

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

OS:Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory:6 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
Hard Drive:400 MB HD space

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما