بازی Coffee Shop 3D ورژن 1.7.4 برای اندروید – کافی شاپ ۳ بعدی + مود

bazinews 246 04 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Coffee Shop 3D

بازی Coffee Shop 3D

دانلود بازی Coffee Shop 3D ورژن 1.7.4 برای اندروید – کافی شاپ ۳ بعدی + مود

بازی Coffee Shop 3D ورژن 1.7.4 برای اندروید – کافی شاپ ۳ بعدی + مود

بازی Coffee Shop 3D

Coffee Shop 3D – کافی شاپ ۳ بعدی. یک بازی در ژانر آرکید که در استودیو بازی سازی Playgendary Limited برای اندروید طراحی و ساخته شده است. این استودیو بای های جذاب دیگری چون  Racemasters – Сlash of Сars و Hitmasters را در کارنامه خود دارد.

اگر همیشه علاقه داشتید که یک کافه داشته باشید تا بتوانید کارهایی که علاقه دارید را انجام دهید همین حالا وقت این کار است. شما می توانید به سادگی با نصب این بای که یک شبیه ساز کافه است این کار را انجام دهید. به عنوان یک باریستا می توانید چالش های بسیاری را پیش روی خود ببینید. باید سفارش هایی که به شما داده می شود را مدیریت نمایید و دقیقا مطابق با خواسته آن ها کار را انجام دهید. سلیقه مشتریان بسیار متفاوت است و شما باید بتوانید تمام آن ها را پاسخگو باشید.

باید دقت نمایید که مشتریان از شما راضی باشند زیرا هر چه بیشتر راضی باشند یعنی درآمد بیشتری نصیب شما می شود. هر چه درآمد ییشتری داشته باشید می تواند محیط کافه را بزرگتر نمایید. لوازم و دستگاه های جدید خریداری نمایید. در نتیجه مشتریان بیشتری را سرویس دهی نمایید. هر مرحله که به صورت کامل تمام شود به شما 3 ستاره داده می شود . اما باید 90 درصد رضایت مشتریان را جلب نمایید. در غیر این صورت 2 ستاره و یا یک ستاره دریافت خواهید نمود.

تنوع نوشیدنی ها و غذاهای و خوراکی ها که باید سرو نمایید بسیار زیاد است. از این رو می تواند سرگرمی برای شما بیشتر شود. گرافیک بازی نیز بسیار رنگارنگ و جذاب است که که هیچ گاه برای شما تکراری نخواهد شد.

 

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما