بازی Vampire Slasher Hero ورژن 1.1.0 برای اندروید – قهرمان ومپایر کش + مود

bazinews 157 03 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Vampire Slasher Hero

بازی Vampire Slasher Hero

دانلود بازی Vampire Slasher Hero ورژن 1.1.0 برای اندروید – قهرمان ومپایر کش + مود

بازی Vampire Slasher Hero ورژن 1.1.0 برای اندروید – قهرمان ومپایر کش 

بازی Vampire Slasher Hero

 

Vampire Slasher Hero – قهرمان ومپایر کش. یک بازی در ژانر نقش آفرینی که در استودیو بازی سازی mobirix طراحی و ساخته شده است. این استودیو بازی های دیگری نظیر Snakes & Ladders King و Motorcycle Racing Champion را نیز ارائه کرده است.

در بازی شما نقش یک قهرمان را دارید. نبردهای بسیار بزرگ و سنگینی را باید انجام دهید. در تمامی این نبردها با سیل عظیمی از ومپایر های خون آشام و زامبی های مغز خور رو به رو هستید. در واقع هدف شما در بازی باید به این صورت باشد که هم مراقب خود باشید تا زنده بمانید. هم اینکه از بیس خود دفاع کنید تا مورد حمله و غارت قرار نگیرید. در هر بیس یک کریستال وجود دارد. اگر بیسی مورد حمله قرار بگیرد و آن کریستال بشکند. در واقع بیس نابود شده و از دور بازی خارج می شود.

دشمنان شما از سمت راست صفحه به شما حمله می کنند تا کریستال را نابود کنند. پس شما باید سرعت عمل بیشتری به خرج دهید و زودتر به سراغ بیس آن ها بروید و کریستال را نابود نمایید. در ابتدای بازی شما به تنهایی با دشمنان خود مبارزه می کنید. اما در مراحل بالاتر می توانید با استفاده از مزدوران به جنگ دشمنان بروید تا دیگر تنها نباشید.

یکی از ویژگی های بازی این است که هر کارکتر دارای یک درخت مهارت است. هر چه لول شما بالاتر برود این درخت مهارت رشد می کند و شما قوی تر می شوید. البته که برای آپدیت کردن مهارت خود به پول نیازی دارید. این پول را با برنده شدن در هر مبارزه به دست می آورید.

در جنگ ها مزدورانی که همراه شما هستند نیازی به کنترل ندارند و خودشان به صورت خودکار حمله می کنند. اما استفاده از مهارت ها و جادوها باید با دقت باشد و با مهارت کنترل شود. زمانی که از مهارت خودتان استفاده می کنید باید کمی صبر کنید تا دوباره شارژ شود. بازی دارای گرافیک بسیار عالی و حرفه ای می باشد.  کارکترها به صورت اورجینال طراحی شده اند. در واقع همه چیز مهیا است تا یک بازی خوب برای شما طراحی شود. جلوه های گرافیکی و بصری و همچنین صوتی نیز بر رونده بتر شدن بازی تاثیر بسیاری دارند.

 

قسمت های مختلف بازی:

 با بیش از ۱۸ مهارت قابل آپگرید، ۲۶ مهارت کاراکترستیک (که می توانید با استفاده از آنها قهرمان شخصی خودتان را بسازید)، ۱۸ نوع مزدور، ۵ کاستوم اضافی قهرمان، ۴ حالت “مرحله ای”، “سیاهچاله”، “دفاع”، “لشکر کشی” در بازی وجود دارد.

 

توجه : در نسخه مود می توانید با الماس به صورت بی نهایت از فروشگاه آیتم بخرید.

 

تغییرات نسخه v1.1.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندریود 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما