بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.266 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان +مود

bazinews 86 03 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Dungeon: Age of Heroes

بازی Dungeon: Age of Heroes

دانلود بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.266 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان +مود

بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.266 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان

بازی Dungeon: Age of Heroes

Dungeon: Age of Heroes – سیاهچاله: عصر قهرمانان. یک بازی در ژانر ماجراجویی که در استودیو بازی سازی 4fan studio games طراحی و ساخته شده است. شما در بازی نقش یک قهرمان را دارید که باید وارد سیاهچاله های مختلفی شوید. در این سیاهچاله ها موجودات مختلفی از جمله  اسکلت ها و موش های غول پیکر وجود دارند که باید با آن ها مبارزه نمایید.

برای این مبارزات نیاز دارید که ابزارها و سلاح های مختلفی داشته باشید. هر چند که سلاح های شما در ابتدا چندان قوی نیستند اما رفته رفته در بازی خواهید دید که سلاح ها قوی تر خواهند شد. شما قهرمانان بسیاری را در اختیار دارید که می توانید هر یک را انتخاب نمایید. هر کدام دارای ویژگی هایی خاص  منحصر بفرد نیز می باشند. قهرمانی که انتخاب می کنید علاوه بر حملات معمولی، یک سری حملات و دفاع های خاص دارد که  اگر از آن ها استفاده می کنید زمان می برد تا دوباره شارژ شوند.

در هر قسمت از بازی می توانید لوت های مختلفی را به دست بیاورید. این آیتم ها می تواند معجون سلامتی باشد و یا آیتم های سلاح جنگی قوی و بی نهایت. البته در حین جنگ در سیاهچاله ها ممکن است گنج هایی را پیدا کنید که درون این صندوقچه ها آیتم های بسیار ارزشمندی قرار دارد. بخش دیگری از بازی به این صورت است که می توانید پازل هایی را حل کنید . با حل این پازل ها به شما جوایز ویژه ای داده می شود. اما درب این صندوقچه ها قفل است و باید کلید آن ها را پیدا نمایید.

در تمام مدتی که در سیاهچاله های هستید باید انتظار هر گونه چالش را داشته باشید و علاوه بر حیوانات و هیولاها ممکن است موانع دیگری بر سر راه شما قرار گیرد. گرافیک و صداگذاری بازی به صورت عالی و حرفه ای انجام شده که همگی از مزیت های عالی برای یک بازی به حساب می آیند.

 

 

تغییرات نسخه v1.6.266 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما