بازی BattleOps ورژن 1.0.9 برای اندروید – عملیات نبرد + مود و دیتا

bazinews 438 01 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی BattleOps

بازی BattleOps

دانلود بازی BattleOps ورژن 1.0.9 برای اندروید – عملیات نبرد + مود و دیتا

بازی BattleOps ورژن 1.0.9 برای اندروید – عملیات نبرد + مود و دیتا

بازی BattleOps

BattleOps – عملیات نبرد عنوان یک بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت از دسته عناوین نقش آفرینی در سبک اکشن است که با گرافیک خیره کننده و گیم پلی به شدت حرفه ای و داینامیک طراحی و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به شکل رایگان عرضه شده است. این بازی به وسیله یک استودیوی نوپا و بی نام و نشان به اسم Techouse Games که در کشور اندونزی مستقر است توسعه یافته و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. ما به جز نسخه اصلی، یک نسخه مود شده از این بازی را نیز تدارک دیده و در اختیار شما دوستان قرار داده ایم. بازی BattleOps با ساختاری منحصر به فرد و ویژگی هایی بسیار تحسین برانگیز ساخته شده است. سبک اصلی بازی از نوع First Person Shooter یا اول شخص شوتر (FPS) است. در حالی که تقریباً تمام بازی های مشابه نسل جدید بازی های آنلاین و چندنفره هستند، بازی BattleOps به صورت انفرادی و کاملاً آفلاین طراحی شده است تا بالاخره هواداران بازی های سبک شوتر آفلاین و داستانی بتوانند از انتشار یک بازی فوق العاده جذاب در این سبک لذت ببرند. حالا فرض کنید که این ویژگی بی نهایت جذاب با گرافیک مثال زدنی، گیم پلی فوق العاده حرفه ای و حجم نه چندان زیاد تلفیق شود و یک بازی شگفت انگیز را بسازد.

بازی BattleOps یک عنوان داستانی و مرحله ای آفلاین است و برخلاف اغلب بازی های FPS دیگر بدون نیاز به اینترنت قابل اجرا خواهد بود. نکته ای که بیش از پیش این بازی را مجذوب کننده و تحسین برانگیز کرده این است که حتی مثل خیلی دیگر از بازی های دیگر که ماهیتی داستانی و مرحله ای دارند اما امکان حرکت به صورت آزادانه در آن ها نیست، در بازی BattleOps این قابلیت فراهم شده تا شما دقیقاً مثل یک بازی کنسولی در سبک شوتر، این بازی را انجام دهید. بازی از نمای اول شخص دنبال می شود و شما در نقش سربازی هستید که در یک جنگ بزرگ به هوش آمده و خود را در یک ساختمان تخریب شده پیدا می کند. با کمک کنترلر مجازی که در سمت چپ تصویر قرار گرفته شما می توانید به اطراف حرکت کنید و با کمک آیتم های موجود در سمت راست هدف گیری کنید، شلیک کنید، نارنجک پرتاب کنید، بنشینید و … . بازی عملیات نبرد همچنین به جز بخش مرحله ای یا همان Campaign یک بخش تفننی دیگر هم دارد که به صورت گروهی و در نقشه های کوچک تر انجام می شود. در این بخش مثل بازی های آنلاین، شما می توانید در رقابت های Deathmatch به صورت آفلاین (با ربات های بازی) اقدام به انجام بازی کنید. انواع و اقسام سلاح های واقعی که به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند در این بازی وجود دارند و قابل خریداری و ارتقاء هستند. BattleOps با موتور بازی سازی Unity Engine طراحی شده و بدون شک یکی از برترین بازی های عرضه شده در سبک Offline FPS برای سیستم عامل اندروید است که گرافیک بالای آن در کنار گیم پلی داینامیک و روانی که دارد می تواند به شدت شما را سرگرم کند. 

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

ورژن اندروید 4.1

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.thg.battleops.shooting.game را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما