بازی Riddleside: Fading Legacy ورژن 1.8.2 برای اندروید – تحقیقات معمایی+ مود و دیتا

bazinews 61 01 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی Riddleside: Fading Legacy

بازی Riddleside: Fading Legacy

دانلود بازی Riddleside: Fading Legacy ورژن 1.8.2 برای اندروید – تحقیقات معمایی+ مود و دیتا

بازی Riddleside: Fading Legacy ورژن 1.8.2 برای اندروید – تحقیقات معمایی+ مود و دیتا

بازی Riddleside: Fading Legacy

Riddleside: Fading Legacy – تحقیقات معمایی: میراث در حال محو یک بازی زیبا، خوش ساخت و هیجان انگیز دیگر از شرکت بازی سازی MYTONA است. این بازی به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. شرکت MYTONA یک شرکت روسی است که طی چندسال اخیر با افتتاح دفاتر جدیدی در کشورهای مختلف دیگر از جمله سنگاپور و استرالیا، حالا به یک شرکت چندملیتی تبدیل شده است. از جمله معروف ترین بازی هایی که تا به امروز توسط این شرکت بازی سازی عرضه شده اند می توان به عناوینی همچون Cooking Diary ، Seekers Notes و Ravenhill®: Hidden Mystery اشاره کرد که هر سه آن ها را قبلاً معرفی کرده بودیم. این بار هم قصد داریم تا یک بار دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و نشر نسخه تست شده و کامل یک بازی دیگر از این استودیو در سطح وب کنیم. بازی تحقیقات معمایی: میراث در حال محو که با نام کامل Riddleside: Fading Legacy – Detective match 3 game در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته، یک بازی ماجراجویانه و پازلی است که توسط دفتر سنگاپور استودیوی MYTONA ساخته و توسعه یافته است. این بازی با اقتباس از برترین بازی های عرضه شده در این زمینه ساخته شده است و در طراحی آن سعی شده تا از المان های یک بازی پازلی-معمایی به خوبی استفاده شود.

بازی Riddleside: Fading Legacy – Detective match 3 game یک ماجرای فانتزی و افسانه ای را در قالب یک عنوان جنایی و اسرارآمیز بازگو می کند. هنری واکر (Henry Walker) یک بازرس مشهور است که به تازگی و بدون هیچ سرنخ یا ردپایی ناپدید شده و چندین روز است که از او خبری نیست. آقای واکر به حل کردن عجیب ترین و پیچیده ترین پرونده های جنایی شهرت داشت ولی حالا خود او قربانی یکی از این پرونده ها است. این مسئله نشان می دهد که شرایط حالا خیلی پیچیده تر و مرموزتر از حالت عادی است چرا که این پرونده یک پرونده معمولی نخواهد بود! شما در نقش کارآگاهی جوان اما جویای نام و حرفه ای هستید که تصمیم می گیرد برای حل کردن این پرونده مرموز راهی منطقه ای شوید که گفته می شود آخرین بار آقای هنری در آنجا دیده شده است. این منطقه جایی به نام Nightfall است. به محض اینکه شما به این دهکده کوچک وارد می شوید، شروع به بررسی نقاط مهم از جمله خانه آقای هنری می کنید تا سرنخ ها و مدارک مهمی را پیدا کنید. بعد از کمی تحقیق و جستجو شما متوجه می شوید که ماجرا یک انسان ربایی ساده نیست بلکه در این دهکده اتفاقات هولناک بیشتری از جمله قتل های زنجیره ای در حال رخ دادن است. حالا شما مصمم تر از قبل تصمیم می گیرید تا با حل کردن تمام معماها و رازهای بازی، قدم به قدم به کشف حقیقت نزدیک تر شوید. در بازی Riddleside: Fading Legacy – Detective match 3 game شما به ده ها لوکیشن مختلف سفر کرده و با صحنه های جرم گوناگونی رو به رو می شوید. قالب کلی بازی دارای دو بخش حل پازل های مختلف و پیدا کردن اشیاء مخفی است. بازی طراحی های زیبا و استایلیک خاصی دارد که رنگ و لعاب خاصی به آن بخشیده اند. این بازی زیبا می تواند با مراحل سرگرم کننده و بسیار هیجان انگیز و همچنین خط داستانی مهیجی که دارد شما را حسابی به وجد آورده و سرگرم کند.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

ورزن اندروید 5.0

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mytona.riddleside را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما