بازی 2 Construction City ورژن 4.0.4 برای اندروید – شهر ساخت و ساز 2 + مود

bazinews 351 01 فوریه 2021 0 بازی اندروید
بازی 2 Construction City

بازی 2 Construction City

دانلود بازی 2 Construction City ورژن 4.0.4 برای اندروید – شهر ساخت و ساز 2 + مود

بازی 2 Construction City ورژن 4.0.4 برای اندروید – شهر ساخت و ساز 2 + مود

بازی 2 Construction City

 

Construction City 2 – شهر ساخت و ساز 2 . شما با دومین قسمت از این بازی محبوب رو به رو هستید. بازی در استودیوی بریتانیایی HeavyFall Studio طراحی و ساخته شده است که به سبک پازلی می باشد. این گیم به صورت بازی پازلی می باشد که مورد علاقه بسیاری از افراد است. البته نکته جالب این است که قوانین فیزیک نیز در این بازی و مراحل آن دخیل هستند.

داستان بازی به این  صورت است که در نقاط مختلف ساخت و ساز در حال انجام است. هر ساختمان دارای مراحلی مختلف نیز می باشد. پس شما ماموریت های بسیاری دارید که باید آن ها را به پایا برسانید. در این بازی هیچ گاه دچار کسلی نمی شوید زیرا هیچ چیز تکراری وجود ندارد و همه چیز جدید است. برای جا به جایی هایی که در بازی انجام می شود باید آیتم هایی صحیح را به کار ببرید. همچنین با نهایت دقت و ظرافت باید کار را انجام دهید. زیرا اگراشتباهی رخ دهد تمام کارهای شما از پایه دچار مشکل می شود.

حدود 25 دستگاه مختلف از جمله تراکتور، جرثقیل، تریلی، لیفتراک، هلیکوپتر و غیره برای انجام ماموریت ها در اختیار شما می باشد. هر کدام ازاین ماشین ها را که انتخاب می کنید دارای قابلیت های منحصر بفردی می باشند. قبل از شروع بازی باید آیتم هایی که نیاز دارید را برای خودتان بچینید تا بتواند از آن ها در طول بازی استفاده نمایید. در غیر این صورت ممکن است نتوانید ماموریت خود را به پایان برسانید.

شما باید ساخت و سازهای خود را در 7 بخش مختلف مثل بخش مرکزی شهری، بخش ساحلی (اسکله)، بخش جنگلی و غیره انجام دهید. حدود 170 مرحله در این بازی برای شما طراحی شده است. تمام سازه هایی که در بازی آن را می سازید به صورت واقع گرایانه می باشد.

 

 

تغییرات نسخه ی v4.0.4 :

* برطرف سازی باگ ها و مشکلات بازی

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما