بازی Breach and Clear – GameClub ورژن 2.4.211 برای اندروید – نفوذ و پاکسازی + دیتا

bazinews 80 31 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Breach and Clear – GameClub

بازی Breach and Clear – GameClub

دانلود بازی Breach and Clear – GameClub ورژن 2.4.211 برای اندروید – نفوذ و پاکسازی + دیتا

بازی Breach and Clear – GameClub ورژن 2.4.211 برای اندروید – نفوذ و پاکسازی 

بازی Breach and Clear – GameClub

 

Breach and Clear – GameClub – نفوذ و پاکسازی عنوان یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی GameClub Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. به نظر می رسد این روز ها بازی های با مبارزات نوبتی در حال برگشت به دوران اوج خود هستند. اما چنین عنوان هایی پتانسیل این را هم دارند که به راحتی به یک فاجعه تبدیل شوند.  Breach and Clear – GameClub این موضوع را به خوبی درک کرده است و با یک گیم پلی بی نظیر، محتوایی جذاب و سرگرم کننده ارائه می کند که می تواند هر گیمری را در جای خود میخکوب کند. در این بازی باید جایگاه یونیت ها را به دقت مشخص کنید، از تاکتیک های خاص استفاده کنید، و حواستان به تروریست ها باشد! خوشبختانه در این بازی بخش عظیمی از کار های اضافی از دوش شما برداشته شده است. همچنین این بازی زحمت خلق یک داستان حماسی را هم به خودش نداده است. البته این واقعاً‌ یک نقطه ضعف محسوب نمی شود و برعکس یک نقطه قوت است چراکه این کار اجازه می دهد گیم پلی بازی بیشتر به چشم بیاید تا داستان بازی. هدف شما در هر مرحله ساده است: کشتن آدم بد ها. برای این کار یک گروه ۴ نفره از کماندو ها در اختیار شما قرار دارد. ساختمان هایی که باید در هر مرحله به آنها نفوذ کنید چند ورودی دارند که شما می توانید یونیت های تان را بین آنها تقسیم کنید یا اینکه یونیت هایتان را یک جا جمع کنید که در کنار هم باشند. این موضوع کاملاً‌ به شما بستگی دارد اما موفقیت شما در هر مرحله به همین تصمیمات و اینکه یونیت هایتان را در کجا مستقر می کنید منوط می شود.

 

برای اینکه گیم پلی Breach and Clear – GameClub بیشتر قابل مدیریت شود، شلیک یونیت ها به سمت تروریست ها به صورت خودکار انجام می شود و لازم به ذکر نیست اما برای اینکار باید جلوی یونیت ها مانعی قرار نداشته باشد. به این ترتیب مهمترین وظیفه شما در بازی این خواهد بود که درست تصمیم بگیرید و یونیت ها را به سرعت به جایگاه مناسب و کاور ها هدایت کنید. این نشان می دهد در این بازی استراتژی حرف اول را می زند. شما با تیراندازی های پیاپی برنده نمی شوید بلکه باید در زمان مناسب و در جای مناسب حرکت مناسب انجام دهید. بعد از هر نوبت، که معمولاً چند ثانیه است، می توانید بر اساس اتفاقات قبلی حرکت های خود را دوباره سازماندهی کنید. بنابراین همیشه فرصت برای جبران اشتباهات هم برای شما وجود خواهد داشت. مراحل بازی به چند بخش تقسیم می شوند و رفته رفته دشوار تر هم می شوند و علاوه بر آن هر مرحله دارای چند سطح دشواری است که در نوع خودش چالش جالبی است. افزایش سطح دشواری باعث می شود تروریست ها با مهارت بیشتر و مقاومت بیشتری ظاهر شوند که شاید این امر بیشتر مورد پسند گیمر های هاردکور واقع شود. با عبور از هر مرحله پاداش دریافت می کنید که می توانید در ادامه از این پاداش ها برای آپگیرد و خریداری اسلحه ها و تجهیزات جدید استفاده کنید و یونیت ها را قوی تر کنید. کنترل ها در این بازی قابل تحسین هستند. نیازی نیست دائماً تمام جزئیات رویارویی ها را کنترل کنید و از بازی کردن ناامید شوید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که در قسمت سمت راست صفحه نمایش دستگاه تان یونیت ها را انتخاب کنید و روی جایگاهی که می خواهید یونیت تان به آنجا برود ضربه بزنید. بعد از این کار می توانید جهت یونیت ها را مشخص کنید که سیستم شبکه ای بازی این امکان را به نحو احسن و کاملاً دقیق در اختیار تان قرار می دهد. جهان بازی بیش از حد انتظار خوب کار شده است و با جزئیات فراوان، گرافیک بالا، افکت های بی نظیر، المان های محیطی با تکسچر عالی، طراحی هنری خارق العاده ای را عرضه می دارد. همچنین زاویه دید جهان بازی هم در دو حالت چشم عقاب و ایزومتریک قابل تغییر است که هر کدام از آنها به نوعی امکان دید متفاوتی را فراهم می کنند. صداگذاری ها هم بسیار مناسب هستند و اتمسفر جذابی را در بازی ایجاد می کنند. 

 

اندروید مورد نیاز

   5.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر
  • راهنمای نصب

ورزن اندروید 5.1

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gun.bnc را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما