بازی Tempest: Pirate Action RPG ورژن 1.4.9 برای اندروید – طوفان: نبرد دزدان دریایی + مود و دیتا

bazinews 297 26 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Tempest: Pirate Action RPG

بازی Tempest: Pirate Action RPG

دانلود بازی Tempest: Pirate Action RPG ورژن 1.4.9 برای اندروید – طوفان: نبرد دزدان دریایی + مود و دیتا

بازی Tempest: Pirate Action RPG ورژن 1.4.9 برای اندروید – طوفان: نبرد دزدان دریایی + مود و دیتا

بازی Tempest: Pirate Action RPG

Tempest: Pirate Action RPG – طوفان: نبرد دزدان دریایی یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا از HeroCraft Ltd مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی اکشن – استراتژی فوق العاده زیبا با تم دزدان دریایی و بیش از 50 هزار کاربر از سراسر دنیا را تجربه کنید که در آن قادرید در نبردهای دریایی نفس گیر شرکت کنید. خود را در نقش یک دزد دریایی جسور بیابید و با سوار شدن به کشتی اختصاصی تان به نبردهایی نفس گیر مشغول شوید ؛ نبردهایی فوق العاده مهیج که برای پیروزی در آن ها باید تا دندان خود را مسلح سازید. خدمه کشتی خود را از بین خبیث ترین دزدان دریایی به دلخواه تان انتخاب کنید و به جنگ دزدان دریایی دیگر یا حتی هیولاهای دریایی مثل کراکن، لوایاتان و دیگر موجودات دریایی، بروید. طیف گسترده ای از سلاح های قدرتمند از جمله توپ و شعله افکن در دسترس شما قرار دارد که قادرید آن ها را برروی کشتی خود بگذارید و با کمک ان ها دشمنان پیش رو را با قدرتی فوق العاده سرنگون کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای دریایی هستید بدون شک بازی Tempest: Pirate Action RPG با یک ساخت فوق العاده ارزش دانلود را دارد و نظرتان را جلب می کند.

بازی Tempest: Pirate Action RPG تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. طیف گسترده ای از ماموریت های هیجان انگیز در بازی وجود دارد که باید به عنوان یگ بازیکن ان ها را با هدف رسیدن به گنج های باستانی پشت سر بگذارید. چندین حالت مختلف در بازی وجود دارد که از محبوب ترینش می توان به حالت آنلاین و حالت داستانی اشاره کرد. در حالت آنلاین می توانید با کاربران سراسر دنیا بازی کنید و در حالت داستانی صدها ماموریت خاص را پشت سر بگذارید و در یک دنیای متفاوت برای روزها سرگرم باشید. امکان داد و ستد، مبارزه با طیف گسترده ای از هیولاها، امکان ارتقای کشتی ها، باز کردن کشتی های جدید، استفاده از قدرت های جادویی برای شکست دشمنان و حضور قهرمانان مختلف برای یاری شما از جمله ویژگی هایی هستند که این بازی را خاص ساخته اند.

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.herocraft.game.tempest.lite را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

 

 

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما