بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game ورژن 1.1.2 برای اندروید – پارک مرگ 2 + مود

bazinews 1819 26 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game

بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game

دانلود بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game ورژن 1.1.2 برای اندروید – پارک مرگ 2 + مود

بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game ورژن 1.1.2 برای اندروید – پارک مرگ 2 

بازی Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game

Death Park 2: Scary Clown Survival Horror Game – پارک مرگ 2: دلقک ترسناک. این بازی دومین قسمت از سری بازی های پارک مرگ می باشد. گیم توسط استودیوی بازی سازی Euphoria Horror Games در کشور روسیه طراحی و ساخته شده است. در قسمت اول بدون شک یک بازی سراسر هیجان را شاهد بودیم. قالب بازی در ژانر وحشتناک و هیجان انگیز و دلهره آور بود و سعی بر این بود که دلقک ترسناک را نابود سازیم. 

در قسمت دوم یکسری تغییرات در بازی ایجاد شده زیرا سبک آرکید به آن اضافه شده است. بخش های جدید و زیادی به بازی اضافه شده که همگی  به جذاب تر شدن قسمت دوم اضافه کرده است.البته که همچنان المان های قسمت اول را داریم و همچنان آنتاگونیست اصلی بازی همان دلقک نفرین شده و ترسناک. در قسمت اول این دلقک نابوده نشده است. و جای ترسناک تر بازی اینجاست که در قسمت دوم این دلقک جهش یافته شده و بسیار خطرناک تر شده است. شما برای دفاع از خود با سلاح و لوازم مختلفی رو به رو هستید. اما حملات این دلقک ترسناک می تواند باعث شود که نهایت ترس و هیجان را تجریه نمایید. همچنین چالش های دیگری نیز در مسیر شما خواهد بود.

بازی بسیار روان اجرا می شود و دارای گرافیک بسیار زیبایی است که می تواند شما را بیشتر در فضای خود غرق نماید. این بازی جالب که امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را از آن خود کرده است. می توانید برای بسیاری از افراد جالب باشد خصوصا افرادی که به دنبال بازی های ترسناک هستند. شما می توانید سلاح های خود را در طول مراحل مختلف بازی ارتقا دهید تا جایی که بسیار قدرتمند شوند و بتوانید به سادگی دلقک ترسناک را از پای درآورید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید بازی را به صورت مستقیم از سایت ما دانلود نمایید. همچنین نسخه مود بازی نیز در دسترس شما برای دانلود خواهد بود که بتوانید نسخه بی نهایت را تجربه کنید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما