بازی Grepolis – Divine Strategy MMO ورژن 2.230.1 برای اندروید – خدایان گرپلیس

bazinews 59 23 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Grepolis – Divine Strategy MMO

بازی Grepolis – Divine Strategy MMO

دانلود بازی Grepolis – Divine Strategy MMO ورژن 2.230.1 برای اندروید – خدایان گرپلیس

بازی Grepolis – Divine Strategy MMO ورژن 2.230.1 برای اندروید – خدایان گرپلیس

بازی Grepolis – Divine Strategy MMO

MMO – خدایان گرپیلس. یک بازی استراتژی که به صورت رقابتی  و آنلاین می باشد و ساخته شده در شرکت آلمانی InnoGames GmbH می باشد. این بازی در فضای یونان باستان و خدایان یونانی انجام می شود که بسیار هیجان انگیز است. نقش شما در بازی یک رهبر بزرگ است که در یونان باستان زندگی می کند. باید شروع به ساخت یک امپراطوری برای خودتان کنید. همچنین برای مقابله با دشن نیز آماده  شوید.

اما قبل از این کار باید به اتحادیه های دیگر بپیوندید که تنها نباشید و متحدانی برای خودتان داشته باشید تا بتوانید در هنگام حمله دشمن از آن ها کمک بگیرید. شخصیت ها، اسطوره ها و قهرمانان معروف یونان باستان مانند Leonidas, Hercules, Andromeda و Helena نیز در این بازی دیده می شوند. می توانید از این اساطیر کمک بگیرید و ارتش خود را هدایت نمایید.

با کمک گرفتن از خدایان می توانید از نیروهای آنان نیز استفاده نمایید و ارتشی شکست ناپذیر را داشته باشید. نبردها در دریا و زمین ادامه دارند و باید تا می توانید بجنگید و قلمروی خود را گسترش دهید. در قسمت مدیریت شهر و امپراطوری می توانید 10 نوع سازه داشته باشید و از تکنولوژی های مختلفی استفاده نمایید. می توانید با افراد مختلف وارد تجارت شوید تا پول زیادی را به دست بیاورید.

با دشمنان خود نمی توانید سازش کنید و تنها باید با آن ها بجنگید و از میان بردارید. برای جنگ و حملات نیز می توانید نقشه های مختلفی را بکشید و برنامه ریزی کنید و سپس شروع به حمله نمایید. این بازی  در رده بازی های محبوب استراتژی می باشد که می تواند بازیکنان را به سمت خود جذب نماید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما