بازی Disney Frozen Adventures ورژن 13.0.0 برای اندروید – ماجراجویی های فروزن + مود

bazinews 118 23 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Disney Frozen Adventures

بازی Disney Frozen Adventures

دانلود بازی Disney Frozen Adventures ورژن 13.0.0 برای اندروید – ماجراجویی های فروزن + مود

بازی Disney Frozen Adventures ورژن 13.0.0 برای اندروید – ماجراجویی های فروزن 

بازی Disney Frozen Adventures

 

Disney Frozen Adventures – ماجراجویی های دیزنی فروزن. این بازی برگرفته  از مجموعه انیمیشن های Frozen محصول کمپانی Disney است. بازی در ژانر پازلی و سرگرم کننده می باشد که در کمپانی معتبر و مطرح Jam City سازنده بازی هایی مثل Wild Things: Animal Adventure ، Harry Potter: Hogwarts Mystery ، Vineyard Valley ، Snoopy Pop ، Solitaire Showtime ، Kitty City و یا Cookie Jam Blast طراحی و ساخته شده است.

در بازی شما وارد دنیای فروزن می شوید و شخصیت های آن که Anna , Elsa و Olaf هستند نیز در بازی کنار شما خواهند بود. بازی دارای دو بخش است. یک بخش آن که بازی پازل است که 100ها مرحله دارد. روش بازی کردن آن مانند تمام بازی های پازلی است که باید سه آیتم مشابه را کنار یکدیگر بچینید تا حذف شوند.آیتم ها در این بازی به شکل الماس، یاقوت و کریستال های رنگی هستند.

با قرار دادن و حذف این آیتم های مشابه امتیاز های ویژه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حتی نیروهایی خاص به شما داده می شود که در مراحل بعدی قابل استفاده خواهند بود. در مراحل هیچ محدودیتی وجود ندارد و تا جایی که شما الماس های مورد نیاز را به دست نیاورید ادامه دارد. در پایان هر مرحله نیز یک دانه برف دریافت خواهید نمود.

حال می رسیم به بخش دوم بازی که یک بازی مدیریتی محسوب می شود. شما در نقش یک پادشاهی باید سرزمینی را مدیریت نمایید. برای این کار نیاز به آیتم های مختلفی دارید که باید آن ها را با همان دانه هی برفی جمع آوری شده از بازی پازل خریداری کنید. حتی می توانید برای پادشاهی خود طراحی دکور داشته باشید و لوازم مورد نیاز را خریداری نمایید.

 

توجه : لینک دانلود مود یک فایل فشرده شامل دو فایل نصبی است ؛ ابتدا باید فایل نصبی معمولی موجود در پکیج مود را نصب کنید و بعد از اجرای بازی مراحل آموزشی را پشت سر بگذارید و بعد از بازی خارج شوید و مود را روی اصلی نصب کنید (هنگام اجرای مود اینترنت حتما قطع باشد).

 

اندروید مورد نیاز

   5.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما