بازی Jelly Juice ورژن 1.109.0 برای اندروید – جلی جویس

bazinews 43 19 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Jelly Juice

بازی Jelly Juice

دانلود بازی Jelly Juice ورژن 1.109.0 برای اندروید – جلی جویس

بازی Jelly Juice ورژن 1.109.0 برای اندروید – جلی جویس

بازی Jelly Juice

 

Jelly Juice – جلی جویس. یک بازی جذاب در ژانر سرگرم کننده با طراحی های دوست داشتنی و رنگارنگ می باشد. بازی در سبک پازلی از نوع جورچین ها است که به صورت 3 تایی یا Match 3 می باشد. این گیم جذاب در   استودیوی ایتالیایی redBit games طراحی  ساخته شده است. در واقع بازی شباهت بسیاری به گیم معروف Candy Crush دارد از این رو طرفداران بسیاری نیز خواهد داشت.

شما باید پازل و یا جورچین را حل کنید تا بتوانید به آیتم هایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. باید سعی کنید خانه هایی که دارای شکل و رنگ مشابه هستند را در کنار یکدیگر قرار دهید تا این آیتم ها با یکدیگر حذف شوند. حداقل سه آیتم مشابه را به صورت ردیفی یا به شکل عمودی یا افقی کنار همدیگر قرار دهید. بازی دارای حدود 2 هزار مرحله است که هر چه به مراحل بالاتر بروید بدون شک بازی کمی سخت تر خواهد شد. آیتم های بازی به شکل شکلات، آب نبات و ژله های رنگارنگ می باشند.

می توانید برای گرفتن امتیار ویژه خانه هایی ویژه را حدف کنید. تمام این مواردی که نام برده شد تنها بخش اول بازی بود. بخش دوم باز جذاب تر هم می باشد. به این صورت که شما با توجه به پول و امتیاز هایی که به دست می آورید می توانید برای دکوراسیون خانه خود لوازم بیشتری را خریداری نمایید. برای هر رده سنی می تواند گیمی جذاب باشد که بازیکنان را به سمت خود جذب می کند و البته که می تواند باعث یک نوع ورزش ذهنی نیز بشود.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما