بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.264 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان + مود

bazinews 169 17 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Dungeon: Age of Heroes

بازی Dungeon: Age of Heroes

دانلود بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.264 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان + مود

بازی Dungeon: Age of Heroes ورژن 1.6.264 برای اندروید – سیاهچاله: عصر قهرمانان 

بازی Dungeon: Age of Heroes

 

Dungeon: Age of Heroes – سیاهچاله: عصر قهرمانان. یک بازی در ژانر ماجراجویی که در استودیو بازی سازی 4fan studio games برای اندروید طراحی و ساخته  شده است. بدون شک بازی به صورت قهرمان محور است. شما در نقش یک قهرمان ظاهر می شوید که باید وارد سیاهچاله های مختلفی شوید. در این سیاهچاله ها باید با اسلکت ها و موجودات دیگری بجنگید.

برای این کار ابزارهای مختلفی را در اختیار دارید. در ابتدای بازی سلاح های شما چندان قوی نیستند اما رفته رفته سلاح ها قوی تر و مجهز تر می شوند. برای شروع بازی قهرمان های بسیاری در اختیار شما قرار دارد که می توانید با توجه به نیازی که دارید آن ها را انتخاب نمایید. ابتدای بازی یک حالت آموزش دارد تا بتوانید با همه چیز آشنا شوید. پس از اینکه به همه چیز مسلط شدید بازی اصلی آغاز می شود.

سیستم مبارزاتی بازی به صورت نوبتی می باشد . قهرمان علاوه بر حملات معمولی، یک سری حملات و دفاع های دیگر دارد که اگر از آن ها استفاده کنیم باید صبر کنیم تا دوباره شارژ شوند. حرکت کردن هم بسیار ساده و روان انجام می شود. می توانید خیلی ساده با نشانه های هیرو خود را کنترل نمایید.

می توانید در هر مرحله لوت های مختلفی به دست بیاورید. این آیتم ها باعث می شود قهرمان قوی تر شود و بتواند قدرت بیشتری پیدا کند. برخی از این آیتم ها می تواند مربوط به وضعیت سلامت شما باشد. همچنین در مراحل مختلف پازل هایی نز وجود دارد که باید آن هارا حل نمایید تا جوایزی به شما تعلق بگیرد. گنج ها و صندوقچه هایی را پیدا خوهید نمود که درب آن ها ققل است. ابتدا باید کلید را پیدا کنید و سپس این صندوقچه ها را باز نمایید.

در سیاهچاله هایی که به جنگ می روید ممکن است هر اتفاقی رخ دهد که باید آمادگی آن را داشته باشید. ممکن است یک اژدها درون آن باشد و شعله های آتش از او زبانه بکشد. در نهایت باید بدانید که با چالش ها و مراحل بسیار مختلفی رو به رو خواهید بود. بازی دارای امتیار 4.4 از 5 در گوگل پلی است که امتیار خوبی برای بازی می باشد.

 

 

 

تغییرات نسخه v1.6.264 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما