بازی War of Kings ورژن 72 برای اندروید – جنگ پادشاهان + مود

bazinews 531 16 ژانویه 2021 0 بازی اندروید

بازی War of Kings

دانلود بازی War of Kings ورژن 72 برای اندروید – جنگ پادشاهان + مود

بازی War of Kings ورژن 72 برای اندروید – جنگ پادشاهان 

بازی War of Kings

War of Kings – جنگ پادشاهان. بازی در سبک استراتژی است که در استودیوی Falcon Studios طراحی و ساخته شده است. داستان از این قرار است که سرزمین های مجاور شما در دست پادشاهی های مختلف می باشد. اما در حال حاضر تمام این سرزمین ها درگیر جنگ می باشند. هر یک از پادشاهان به دنبال جنگ هستند که مرزهای خود را بیشتر کنند و منابع بیشتری به دست بیاورند. در میان تمام این جنگ ها و مرزها شما باید سرزمین خود را مدیریت نمایید و از آن در مقابل دشمنان دفاع کنید.

باید سرزمین را جوری محافظت نمایید که از گزند حملات سرزمین های دیگر در امان بماند. حتی می توانید به سرزمین  های دیگر لشگرکشی کنید و منابع مختلف جمع آوری نمایید و قلمرو خود را گسترش دهید. می توانید با سرزمین های دیگر صلح نمایید و با آن ها دوستی کنید و متحد برای خود داشته باشید. در این صورت اگر حمله ای به شما صورت گرفت متحدان به کمک شما می آیند.

بازی را می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام دهید. در قسمت آنلاین می توانید به صورت چند نفره این کار را انجام دهید. همچنین رقابت ها و غیره همگی در بخش آنلاین هستند.ح تی رقابت های  2 به 2 نیز در این بخش است. بخش آفلاین بازی  نیز بخشی است که طی آن می توانید با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی کنید. می توانید برای کلن خود یک آواتار اختصاصی انتخاب نمایید و آن را برای خودتان شخصی سازی نمایید.

اما چه در بخش آنلاین و چه در بخش آفلاین شما می توانید به گسترش قلمرو خود بپردازید. برای خودتان منابع جمع نمایید تا بتوانید شهر خود را بسازید و آن را گسترش دهید. در این صورت در هر زمان و مکانی سرگرم خواهید بود و اجباری به وجود استفاده از اینترنت نیست.

 

نکته: ویژگی های نسخه مود ممکن است در بخش آنلاین کاربرد نداشته باشد و یا اینکه منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما