بازی BETA PUBG MOBILE ورژن 1.2.6 برای اندروید – پابجی موبایل

bazinews 784 14 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی BETA PUBG MOBILE

بازی BETA PUBG MOBILE

دانلود بازی BETA PUBG MOBILE ورژن 1.2.6 برای اندروید – پابجی موبایل

بازی BETA PUBG MOBILE ورژن 1.2.6 برای اندروید – پابجی موبایل

بازی BETA PUBG MOBILE

BETA PUBG MOBILE – نسخه آزمایشی پابجی. یکی دیگر از نسخه های بازی PUBG می باشد. این بازی در  کمپانی سنگاپوری Tencent Games طراحی و اجرا شده است. این نسخه آزمایشی قبل از عرضه آپدیت برای نسخه اصلی می باشد و به نوعی این بازی مخصوص توسعه دهندگان و گیمرهای حرفه ای می باشد. این بازی در واقع یک بستر جدید برای سازندگان است تا امکانات جدید، مدها و فصل های جدید بازی خود را در قالب یک عنوان جداگانه و مستقل در دسترس بازیکنان به خصوص بازیکنان حرفه ای، توسعه دهندگان و دیباگرها (متخصصانی که می توانند باگ ها و مشکلات بازی ها را پیدا کرده، گزارش دهند یا راه حل برطرف سازی آن را برای سازنده اصلی ارسال کنند) قرار می گیرد.

در بازی بخش های جدید، فصل های تازه دیده می شوند. در واقع تغییراتی که قرار است در نسخه اصلی باشد در اینجا دیده می شوند تا بتوان آن ها را آزمایش کرد. از دیگر تغییرات بازی اضافه شدن سلاح ها، آیتم های جدید، نقشه های جدید و لوکیشن های جدید می باشد. گیم پلی و گرافیک و صداگذاری بازی همانند نسخه اصلی است و همان کیفیت عالی را دارا می باشد. شما باید برای زنده ماندن در بازی تلاش کنید. همچنین نیاز به اینترنت برای بازی دارید زیرا به صورت آنلاین می باشد.

 

 

نکته:

1 – این بازی صرفاً برای بازیکنان حرفه ای و توسعه دهندگان عرضه شده است و هدف از انتشار آن، معرفی بخش ها، آیتم ها و قابلیت های جدید در بازی قبل از انتشار آن ها در نسخه نهایی است. به همین خاطر این بازی یک عنوان کاملاً آزمایشی به حساب می آید و اجرا نشدن، اختلال داشتن یا دارا بودن باگ های مختلف در آن کاملاً محتمل می باشد. در نتیجه توصیه می کنیم اگر یک گیمر معمولی هستید و می خواهید این بازی را تجربه کنید، نسخه اصلی را از این لینک دانلود و نصب کنید.

 

اندروید مورد نیاز

   4.3

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورزن اندروید 4.3

 

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما