بازی Mystery Hotel ورژن 1.0.014 برای اندروید – هتل اسرارآمیز + مود

bazinews 143 01 ژانویه 2021 0 بازی اندروید
بازی Mystery Hotel

بازی Mystery Hotel

دانلود بازی Mystery Hotel ورژن 1.0.014 برای اندروید – هتل اسرارآمیز + مود

بازی Mystery Hotel ورژن 1.0.014 برای اندروید – هتل اسرارآمیز + مود

بازی Mystery Hotel

 

Mystery Hotel – هتل اسرارآمیز. در اینجا شما با یک بازی ماجرایی و کارآگاهی و معمایی رو به رو هستید. این بازی در استودیوی بازی سازی Crisp App Studio – Hidden Object Games در اوکراین ساخته شده است. البته این کمپانی بازی های دوست داشتنی و محبوبی چون  Detective Sherlock Pug ، Vampire – Hidden Object Adventure و Around The World را ارئه داده است.

در این بازی شما در نقش یک کارآگاه وارد می شوید. ماموریت شما این است که به یک هتل بسیار عجیب در حومه شهر بروید. در این هتل قتل هایی صورت گرفته که شما باید معمای آن را حل کنید و به دنبال قاتل آن باشید. در صحنه جرم باید به دنبال سرنخ هایی نیز باشید و مرحله به مرحله پیش بروید. محل سفر شما به ناحیه ای در اروپای غربی می باشد.

شما باید با افرادی که شاهد قتل در این هتل بوده اند نیز صحبت نمایید و از میان صحبت های آنان مطالبی را برای پیدا کردن سرنخ پیدا کنید. دیالوگ هایی که در بازی به کار رفته بسیار حرفه ای هستند و می تواند نقطه قوت بازی باشد. البته نباید به حرف های هر فردی اطمینان کرد زیرا ممکن است به شما دروغ بگویند پس باید تنها به ذهن خود تکیه نمایید. حتی ممکن است کوچکترین و جزئی ترین مسئله یک سرنخ عالی بشد.

در تمام طول بازی باید اشیایی را پیدا نمایید که ممکن است در هر نقطه ای از تصویر پنهان شده باشند که به صورت سر نخ برای شما می باشند. معماهایی نیز در بازی وجود دارد که باید دو تصور را مقایسه نمایید واز میان آن ها تفاوت هایی را پیدا نمایید که حالتی جذاب و دوست داشتنی دارد. در کل بازی برای افرادی که به ژانر معمایی علاقه دارند بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.4

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.4

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما