بازی Drag Racing ورژن 2.0.39 برای اندروید – مسابقات سبقت + مود

bazinews 217 30 دسامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Drag Racing

بازی Drag Racing

دانلود بازی Drag Racing ورژن 2.0.39 برای اندروید – مسابقات سبقت + مود

بازی Drag Racing ورژن 2.0.39 برای اندروید – مسابقات سبقت + مود

بازی Drag Racing

Drag Racing – مسابقات سبقت. سبک بازی مسابقه ای است که بسیار پرطرفدار و سرگرم کننده می باشد. این بازی در استودیو بازی سازی  Creative Mobile Games طراحی و ساخته شده است. از ویژگی های عالی این بازی حجم کم آن است زیرا بسیاری از افراد معمولا مشکل فضای خالی در گوشی دارند و از این رو نمی توانند بازی هایی با حجم  بالا را بر روی گوشی داشته باشند.

سبک و داستان بازی پرهیجان است و با مسابقات پی در پی انجام می شود. برای مسابقه دو خودرو در کنار یکدیگر قرا می گیرند و مسابقه در مسیری کوتاه و مستقیم انجام می شود. برای شروع مسابقه یک پرچم سبز به شما نشان داده می شود و بازی آغاز می شود. کل مسیر یک دوم تا یک چهارم مایل است. در اینجت قدرت شتاب گیری ماشین های بسیار مهم هستند که برای آن باید از نیتروژن استفاده نمود.

امکان خرید هر  ماشینی در بازی وجود دارد از ماشین های کلاسیک و دوست داشتنی گرفته تا مدرن و مجهز از کمپانی هایی مثل نیسان، بنز، آئودی، مزدا، شورولت و غیره. مطمعنا در ابتدای بازی به دلیل بودجه محدودی که دارید باید ماشین های رده پایین را خریداری نمایید اما پس از انجام مسابقات و برنده شدن و جمع امتیازات می توانید ماشین های مدل بالاتری را خریداری نمایید. همچنی امکان تیونینگ کردن ماشینه  نیز برای شما فراهم خواهد بود.

عملکرد های بازی با استفاده از دکمه های مجازی بر روی صفحه کنترل می شود. برای شروع باید پدال گاز را فشار دهید و نگه دارید. حتی امکان تعویض دنده نیز وجود دارد تا بتوانید سرعت و شتاب بیشتری داشته باشید. گرافیک بازی نیز چشم نواز و عالی است و همراه با صداگذاری دوست داشتنی تر هم شده است.

 

 

اندروید مورد نیاز

   4.1

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 4.1

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما