بازی Crossout Mobile ورژن 0.8.0.35429 برای اندروید – خط قرمز نبرد

bazinews 280 30 دسامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Crossout Mobile

بازی Crossout Mobile

دانلود بازی Crossout Mobile ورژن 0.8.0.35429 برای اندروید – خط قرمز نبرد

بازی Crossout Mobile ورژن 0.8.0.35429 برای اندروید – خط قرمز نبرد

بازی Crossout Mobile

 

Crossout Mobile – کراس آوت. یک بازی جذای در سبک اکشن و رقابتی می باشد. این بازی جذاب در استودیو بازی سازی  Gaijin Distribution KFT در مجارستان طراحی و اجرا شد. شاید جالب باشد که بدانید داستان بازی از فیلم جذاب  Mad Max برگرفته شده است. در این بازی شما به دنیایی آخرالزمانی سفر می کنید. در این دنیا همه چیز به بیایان و برهوت تبدیل شده است و هیچ آبی پیدا نمی شود. در واقع منابع برای زندگی کردن بسیار محدود شده اند.

همین موضوع باعث می شود که میان انسان های باقی مانده جنگ های بزرگ و خشنی در بگیرد. ماشین ها در این بازی به هیولاهایی آهنی تبدیل شده اند. که در کنار آن ها سلاح های گرم نیز وجود دارد. شما نیز در کنار مردم یکی دیگر از مبارزها هستید که باید با دشمنان بجنگید. بازی در سبک بقا می باشد که باید تا می توانید مبارزه کنید و خود را نجات دهید و زنده نگه دارید.

ماشین های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کنید. همچنین می توانید سلاح های دلخواه را انتخاب نمایید تا بتوانید از ابزارهای مختلف استفاده نمایید. شما می توانید با سلاح ها و ماشین هایی که خریداری کرده اید خود را مجهز نمایید و چیزهایی که می خواهید را بسازید. نبردها در این بازی به صورت تیمی است که 6 نفر با 6 نفر هستند.

برای اینکه در بازی موفق شوید باید اولین هدف شما نابود کردن خودروهای دشمن باشد. هر تیمی زودتر ماشین های حریف را نابود کند می تواند برد خود را تضمین نماید. این بازی در عین اینکه ساده است می تواند پیچیده هم باشد برای اینکه بتوانید به خوبی خود را تجهز نمایید. برای شلیک هایی که انجام می دهید نشان گر دارید. هنگام شلیک بهتر است ابتدا لاستیک های خودرو دشمن را در نظر بگیرید.

 

 

نکات تکمیلی:

برای اجرای بازی می بایست از یک وی پــی ان کم ترافیک برای تغییر آی پی استفاده کنید. ممکن است بعضی از آی پی ها در بازی پشتیبانی نشوند بنابراین سعی کنید لوکیشن های دیگر (مثل هلند یا انگلستان) را امتحان کنید.
لطفاً دقت داشته باشید که سرورهای بازی به خاطر شلوغی ممکن است بعضی اوقات در دسترس نباشند. در این حالت بازی را ببندید و چند ساعت بعد مجدداً اجرا کنید.
این نسخه از بازی هنوز در مرحله آزمایشی است و ممکن است این بازی در بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.

 

اندروید مورد نیاز

   6.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید  6.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما