بازی Monopoly ورژن 1.4.3 برای اندروید – مونوپولی + مود

bazinews 795 22 دسامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Monopoly

بازی Monopoly

دانلود بازی Monopoly ورژن 1.4.3 برای اندروید – مونوپولی + مود

بازی Monopoly ورژن 1.4.3 برای اندروید – مونوپولی + مود

Monopoly – مونوپولی یک بازی کلاسیک می باشد. در ایران این بازی به نام روپولی نیز معروف است. از این بازی نسخه های فراوانی وجود دارد اما این نسخه ای که برای شما قرار داده ایم نسخه اصلی آن می باشد. بازی در رده گیم های تخته ای و یا روی بورد می باشد. حالت نوستالژیک آن می تواند بسیار دوست داشتنی باشد زیرا در تمام جهان هیچ بازی نتوانست به چنین محوبیتی برسد.

شما باید بتوانید بازی را مدیریت نمایید. زیرا یک گیم چند نفره است که باید در کنار دیگران به رقابت و مسابقه بپردازید. داستان بازی به این صورت است که یک نقشه وجود دارد و بر روی آن خانه های بسیاری هستند. شما باید سعی کنید بر رو ی نقشه خانه های بیشتری را تصاحب نمایید. کارت های مختلفی وجود دارد که با توجه به کارت ها و راهنمایی آن ها باید پیش بروید. اگر شما یک خانه را تصاحب کرده باشید و بازیکن دیگری سعی در تصاحب آن داشت باید جریمه شود. زیرا این کار غیر قانونی می باشد.

این روند خرید و تصاحب خانه می تواند یک فضای رقابتی شدید را برای شما ایجاد نماید که بسیار سرگرم کننده می باشد. گرافیک بازی بسیار زیبا و جذاب می باشد و همچنین ظاهری ساده دارد اما در باطن پیچیده می باشد. گرافیک بازی نیز حالتی سه بعدی دارد. می توانید به صورت تک نفره و یا چند نفره این گیم را انجام دهید. حتی می توانید یک اتاق ویژه خودتان بسازید و دوستان و آشنایان و خانواده خود را در این بازی با خود همراه نمایید.

 

 

تغییرات نسخه ی v1.4.3 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده است.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید 5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما