بازی Black Desert Mobile ورژن 4.3.16 برای اندروید – صحرای سیاه

bazinews 518 22 دسامبر 2020 0 بازی اندروید
بازی Black Desert Mobile

بازی Black Desert Mobile

دانلود بازی Black Desert Mobile ورژن 4.3.16 برای اندروید – صحرای سیاه

بازی Black Desert Mobile ورژن 4.3.16 برای اندروید – صحرای سیاه

بازی Black Desert Mobile

 

Black Desert Mobile – صحرای سیاه یک بازی بسیار جذاب و معروف می باشد. این بازی در کمپانی PEARL ABYSS در کره جنوبی طراحی و ساخته شده است. سال 2017  این بازی برای پلتفرم سیستم خانگی ارائه شد . پس از آن با استقبال بالایی که صورت گرفت تصمیم بر این شد که برای نسخه اندروید نیز طراحی و ارائه شود.

بازی از لحاظ گرافیکی بسیار قوی و جذاب است . جزییات گرافیکی عالی باعث شده که کاربران بسیاری جذب این بازی شوند. داستان بازی از این قرار است که در یک افسانه خیلی قدیمی رخ می دهد. موجودات ماورایی بسیاری در محیط بازی هستند همراه با قهرمانان. کارکترهایی که با آن بازی می کنید در چنیدن دسته و کلاس قرار گرفته اند. اما می توانید هر یک را که می خواهید انتخاب نمایید و برای خودتان شخصی سازی کنید.

حتی می توانید  مدل مو، ابرو، صورت، چشم و … گرفته تا رنگ، پوشش و آیتم های جانبی را در کارکتر خود انتخاب نمایید. البته که می توانید بر روی کارکترهای خود زوم کنید. تا بتوانید جزییات بیشتری را مشاهده نمایید. پس از انتخاب کارکتر می توانید وارد  دنیای Open World بازی شوید. در بخش گیم پلی می توانید امکانات کاملی که در بازی وجود دارد را مشاهده نمایید.

می توانید سلاح های مختلف را امتحان کنید. یا اینکه به سوارکاری بپردازید  و در آن مهارت پیدا کنید. امکان انتخاب حیوانات مخصوص برای خود را دارید که می توانید آن ها را پرورش دهید. می توانید به ماهیگیری بپردازید تا برای خودتان یک منبع تغذیه داشته باشید. بازی کاملا حرفه ای طراحی شده تا بتوانید تجربه یک بازی عالی و همه چیز تمام را داشته باشید.

 

 

نکات مهم :

● برای این بازی دیتای آفلاین جداگانه ای در دسترس نیست ؛ دیتای بازی بعد از اولین اجرا دریافت می شود. حجم این دیتا چیزی نزدیک به 2.6GB است. بنابراین از داشتن حداقل نزدیک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی اطمینان حاصل کنید.
● به خاطر گرافیک بسیار زیاد و حجم بالای بازی، برای نصب آن نیاز به دستگاه های بالارده با حداقل پردازشگرهای 8 هسته ای 64 بیتی، 4 گیگابایت حافظه رم و GPU قدرتمند لازم است. ممکن است بازی روی دستگاه های ضعیف تر نیز نصب و اجرا شود اما در این صورت لگ و افت فریم زیادی با بازی همراه خواهد بود.

 

اندروید مورد نیاز

   5.0

 

رمز فایل

www.pesfa.com

  • لینک های دانلود
  • سیستم مورد نیاز
  • گالری تصاویر

ورژن اندروید    5.0

برچسب ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji emoji

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضویت در کانال تلگرام ما